جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶:۵۷ بعد از ظهر

اخبار توسعه تجارت

نشست «معرفی مرکز تجاری ایران در لهستان و نروژ» برگزار شد
رونق صادرات با توسعه مراکز تجاری/معرفی فرصت‌های تجاری حوزه اقتصاد ورزش

مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت در نشست «معرفی مرکز تجاری ایران در لهستان و نروژ» با اشاره به اهمیت مراکز تجاری در توسعه تجارت با کشورهای هدف صادراتی، از فراهم کردن زمینه حضور شرکت‌های بزرگ دنیا در تولید مکمل‌های ورزشی در ایران و برنامه‌ریزی برای صادرات مجدد به کشورهای اطراف خبر داد.

کارگاه آموزشی« نحوه انجام ثبت سفارش ویژه محصولات دانش بنیان» برگزار شد
افزایش توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها

کارگاه آموزشی« نحوه انجام ثبت سفارش ویژه محصولات دانش بنیان» با هدف افزایش توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صادرات برگزار شد.

همایش معرفی فرصت‌های ورود به بازار سوریه برگزار می‌شود/ تلاش برای ورود کالای ایرانی در سبد غذایی سوریه/ تسهیل روند تجارت با سوریه

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت از برگزاری همایش معرفی فرصت‌های ورود به بازار سوریه با هدف اطلاع‌رسانی در زمینه این بازار، فراهم کردن زمینه ورود شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی، بازسازی سوریه و همچنین تامین کالاهای مورد نیاز این کشور، در تاریخ 13 اسفندماه خبر داد.

افزایش 3 میلیون دلاری صادرات به کشورهای غرب آسیا

مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: صادرات به کشورهای حوزه غرب آسیا در 4 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی حدود ۳ میلیون دلار و از نظر وزنی حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تن افزایش داشته است.

فرصت 80 روزه به صادرکنندگان پتروشیمی و فولاد برای فروش ارز در نیما

بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، کلیه صادرکنندگان محصولات پتروشیمی، پالایشی، فولادی، فلزات اساسی رنگین و فرآورده­های نفتی مکلف به عرضۀ 100 درصدی ارز حاصل از صادرات خود در سامانه نیما طی 80 روز پس از صدور پروانه صادراتی شدند.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند