پنج شنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴:۴۴ بعد از ظهر

اخبار ایران و روسیه

گسترش همکاری های دو جانبه میان ایران و روسیه

در نشستی که با حضور دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی ایران و رییس سرویس فدرال دامپزشکی و قرنطینه نباتی فدراسیون روسیه(روسلخوزنادزور)دکتر سرگئی دانکورت در مسکو برگزار گردید رییس سازمان دامپزشکی ایران خواستار گسترش همکاری های دو جانبه و رفع محدودیت های صادراتی در خصوص لبنیات و محصولات شیلاتی به کشور روسیه شدند.

فیلم/ دبیر شورایعالی مناطق آزاد:
بزودی خط حمل کالا بین مناطق آزاد ایران و روسیه تشکیل می‌شود

عبدالملکی گفت: یک کریدور چهار گامی بین مناطق آزاد ایران و روسیه در چابهار، انزلی، لوتوس و مسکو روسیه ایجاد خواهیم کرد تا کالاها را منتقل کنیم.

فیلم/ فعال اقتصادی ایران در روسیه در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عملکرد مناطق آزاد در ارتباط با روسیه کاملا مشهود است

جلیل جلالی فر، فعال اقتصادی ایران در روسیه در گفتگو با «نود اقتصادی» اظهار کرد: انتظار داشتیم آقای عبدالملکی برای این موضوع فکری بکند. چند سال است که پیشنهاد می‌دهیم شورای مناطق آزاد ایران و روسیه تشکیل شود ولی کسی توجه نمی‌کند.

معاون وزیر نفت:
روس‌ها متقاضی تجهیزات و کاتالیست‌های ایران هستند

جلیل سالاری معاون وزیر نفت بیان کرد: در حوزه کاتالیست ما توانمندی بالایی داریم و در این مدت حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ تن به برخی کشورها صادر کردیم. روس‌ها هم هم‌اکنون متقاضی تجهیزات و کاتالیست ایرانی هستند.

فیلم/معاون قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیروهای مسلح:
معاون نخست وزیر روسیه خواهان واردات 80 میلیارد دلار کالا از ایران است

اصغر ابراهیمی اصل بیان کرد: ابتدای امسال معاون نخست وزیر روسیه، سفیر ایران در این کشور را به جلسه ای دعوت کرد و به او گفت، به ما در این تحریمها کمک کنید، او لیست ۹۳ قلم کالا به سفیر ایران داد و به او گفت میخواهیم این لیست را از شما تهیه کنیم.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند