جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹:۵۵ قبل از ظهر

اخبار بابک افقهی

با حکم معاون رئیس جمهوری؛
انتصاب سرپرست معاونت امور مجلس، حقوقی و امور استانها در سازمان برنامه و بودجه

سید مسعود میرکاظمی با صدور حکمی بابک افقهی را با حفظ سمت ریاست حوزه ریاست سازمان، به عنوان سرپرست معاونت امور مجلس،حقوقی و امور استانها در آن سازمان منصوب کرد.

بانک مرکزی به صادرکنندگان متخلف و متعهد به یک چشم نگاه میکند

بابک افقهی بیان کرد: نباید به صادرکنندگانی که سال هاست صادرات انجام می دهند و متعهد هستند و افرادی که تخلف صادراتی دارند به یک چشم نگاه کرد.

 رئیس اسبق سازمان توسعه تجارت:
بسیاری از کشورها می‌خواهند جای ایران را در بازار عراق بگیرند 

بابک افقهی بیان کرد: کشورهای زیادی دنبال تصاحب بازار عراق هستند، اما هم‌مرز بودن این کشور با ایران و همچنین تعیین روابط استراتژیک و سیاسی میان دو کشور باعث شده تا در زمینه اقتصادی نیز روابط محکم‌تری داشته باشند.

معاون وزیر اسبق صمت در گفتگو با «نود اقتصادی»
دولت باید زودتر از این‌ها رضا رحمانی را برکنار می‌کرد/ اصرار رئیس‌جمهور بر ایجاد وزارت بازرگانی فقط هزینه‌های دولت را بیشتر می‌کند

بابک افقهی ضمن بیان اینکه دولت باید زودتر از این‌ها رضا رحمانی را برکنار می‌کرد، گفت: در شرایطی که نیاز به کاهش هزینه‌های دولت داریم و ایجاد وزارت بازرگانی فقط هزینه‌های دولت را افزایش میدهد، لزومی ندارد که دولت بزرگتر شود.

رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق تعاون: ادغام وزارت صنعت و بازرگانی از اول اشتباه بود

رئیس کمیسیون صادرات غیرنفتی اتاق تعاون با بیان اینکه ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع و معادن از ابتدا اشتباه بود ، گفت : از اول هم بسیاری با این موضوع مخالف بودند چرا که مطمئن بودند این تصمیم حوزه بازرگانی را به انزوا کشانده و دچار مشکلات بسیار می کند .

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده