جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۹:۴۸ قبل از ظهر

اخبار خودرو

تولید خودروسازان داخلی در سال جاری به حدود یک میلیون و سیصد وچهل هزار دستگاه رسید

مدیر دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام این خبر افزود که سال جاری حدود یک میلیون و سیصد و چهل هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده است لذا میتوان گفت که شاهد به ثمر نشستن برنامه‌های تحولی دولت سیزدهم در حوزه تولید و تنظیم بازار خودرو هستیم بگونه ای که جریان تولید وعرضه خودرو وضعیت مناسبی دارد و همچنین با عملی شدن واردات خودرو به سمت رقابتی شدن بازار خودروی کشور پیش رفته ایم.

فیلم/ رئیس دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت:
مافیای صنعت خودرو می‌خواهد برای سازمان تاکسیرانی از چین خودروی بی‌کیفیت بیاورد

دکتر محمدحسن شجاعی فرد گفت: به علی‌آبادی گفتم خداوکیلی این خودرو برقی که می‌گویی با چه قیمتی دست مردم می‌رسد؟ مافیای ایرانی خودرو در چین ماشینی را بعنوان تاکسی به ایران فروختند که اصلا در خیابان‌های تهران دوام نمی‌آورد.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
رکورد تولید ۶ ساله خودرو شکست + نمودار

براساس آمارهای عملکرد ۵ ماهه گروه سایپا و ایران‌خودرو، دو خودروساز بزرگ کشور در ۵ ماهه نخست امسال ۴۱۶ هزار و ۷۷۸ دستگاه خورو تولید کرده‌اند که سهم ایران‌خودرو ۲۱۵ هزار و ۸۷۳ دستگاه و سهم سایپا ۲۰۰ هزار و ۹۰۵ دستگاه بوده است.

فیلم/ عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
وقتی 10 نهاد برای خودرو تصمیم می‌گیرد، کدام وزیر می‌تواند وضع خودرو را درست کند؟

ایزدخواه گفت: امروز بیش از ۱۰ نهاد و سازمان در کشور درباره خودرو تصمیم‌گیری می‌کنند، در این شرایط کدام وزیر می‌تواند اوضاع را درست کند؟

مستند خودرویی:
«سقوط رویای چرخان»

در این مستند کوشیده ایم ناگفته‌های ریشه‌ای و مسکوت مانده صنعت در حال سقوط خودروسازی ایران را با ساختار منطقی محکم توضیح داده و راهکارهای روشن برای حل بحران ارائه دهیم.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند