شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶:۱۳ بعد از ظهر

اخبار جام جهانی قطر

فیلم/رئیس اتاق بازرگانی تهران:
قطر با وسعت استان بوشهر با بهره‌گیری از میدان گازی مشترک با ایران، بالاترین درآمد سرانه در منطقه را دارد و میزبان جام جهانی می شود

مسعود خوانساری با بیان اینکه قطر با وسعت استان بوشهر با بهره‌گیری از میدان گازی مشترک با ایران، بالاترین درآمد سرانه در منطقه را دارد و میزبان جام جهانی می شود، گفت: ما در این سوی خلیج فارس درگیر تامین گاز زمستان هستیم و به دلیل ناتوانی برای جذب سرمایه خارجی برای توسعه فازهای مشترک با قطر آرزوی صادرات انرژی را هم نمی‌توانیم محقق کنیم!

فیلم/کارشناس حمل و نقل بین الملل در گفتگو با «نود اقتصادی»:
جذب تماشاگران جام جهانی به کیش و قشم می‌توانست درآمد بالایی نصیب ایران کند که این فرصت را با بی‌برنامگی و کارهای دقیقه نودی از دست دادیم

محمود رستم افشار بیان کرد: حتی یک تور مسافرتی آنتالیا برای اسکان مسافران از چند ماه قبل برنامه‌ریزی می‌کند که ما همان کار را هم نتوانستیم برای اسکان تماشاگران ایرانی در قطر انجام دهیم.

فیلم/دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در گفتگو با «نود اقتصادی»:
 دولت در ماجرای جام جهانی قطر از ظرفیت بخش خصوصی استفاده نکرد

مسعود پل مه بیان کرد: از ابتدا اعلام شده بود اولویت قطر برای جذب تماشاگران جام‌جهانی فقط مسیر هوایی است نه مسیر دریایی اما وزارتخانه های راه و میراث فرهنگی بی توجه به این مسئله و بدون مشورت با بخش خصوصی قول کشتی کروز را به تماشاگران ایرانی دادند!

فیلم/عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر در گفتگو با «نود اقتصادی»:
هیچ توفیق اقتصادی از میزبانی قطر به عنوان کشور همسایه در جام جهانی به دست نیاوردیم

سید علی رضوی با بیان اینکه برخی مسئولان با ذوق زدگی، وعده‌هایی درباره جام جهانی قطر دادند که عملیاتی نشد، گفت: مصاحبه‌های مسئولین و اطلاع رسانی‌های زودهنگام درباره همکاری با قطر برای جام جهانی اشتباه بود.

فیلم/عضو هیات مدیره انجمن خدمات مسافرتی در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
برخی مسولان چند ماه پیش که جام جهانی شروع نشده بود می‌گفتند، روزی ۱۰۰۰ نفر را برای جام جهانی به کیش می‌فرستیم، الان جام جهانی شروع شده، پس کو  عمل به آن وعده‌ها!؟

مازیار شهمیری بیان کرد: در سال‌های گذشته ارتباطات خوبی با قطر داشتیم و پروازهای قطر در اوج کرونا هم برقرار بود، باید استفاده بهتری از جام جهانی ۲۰۲۲ می‌کردیم.

فیلم/ رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی:
دولت در دهه قبل برای صادرات نفت به دشمن التماس می کرد


فیلم/ دبیرکل انجمن مهندسی مالی:
وزارت اقتصاد از وظیفه اقتصادی که بر گردنش نهاده شده غافل است
فیلم/ نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی:
۳۰ درصد تولید برق دنیا از تجدید پذیر است که در ایران این عدد ۱.۳ درصد است
«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد
چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟

پربیننده