جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲:۵۳ قبل از ظهر

اخبار صادرات فلفل دلمه‌ای

فیلم/وزیر جهاد کشاورزی:
همه مردم ایران باید بدانند غذایی که تولید می‌شود در کجا و با چه کود و سمی تولید می‌شود

سید جواد ساداتی‌نژاد بیان کرد: دولت سیزدهم مشکل صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه را سه ماهه حل کرد؛‌ من خودم در روسیه درس خواندم،‌ مطلعم اگر در روسیه واردات کالایی ممنوع شود،‌ امکان ندارد ممنوعیتش به آسانی رفع شود.

از سرگیری صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه از ۱۴ اسفند

وزارت جهاد کشاورزی طی اطلاعیه‌ای خطاب به ملت شریف ایران اعلام کرد؛ صادرات فلفل دلمه‌ای ایران به روسیه از شنبه ۱۴ اسفند رسما از سر گرفته می‌شود.

فیلم/عضو شورای مرکزی خانه کشاورز در گفتگو با «نود اقتصادی»:
مدیری که باعث بدبختی کشاورزان شده بود را برای مذاکره به روسیه فرستادند

محمد صادقی با بیان اینکه: خاوازی وزیر سابق کشاورزی بابت برگشت خوردن فلفل دلمه‌ای و ضرر و زیان کشاورزان باید پاسخگو باشد، گفت: مدیری که باعث بدبختی کشاورزان شده بود را برای مذاکره به روسیه فرستادند.

فلفل ایرانی با یک سوم قیمت توسط کشور ثالث وارد روسیه می‌شود

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: ۴۰۷ کانتینر در بیش از یک ماه گذشته با مجموع ۶ هزار و ۴۱۲ تن فلفل دلمه‌ای با دریافت گواهی سلامت رسمی دولت و با تائید سازمان حفظ نباتات به سایر کشورهای حوزه اوراسیا صادرشده و با یک‌سوم قیمت گذشته صادر شده که به‌طور مجدد این محصول به روسیه برگشته است.

فیلم/معاون وزیر جهاد کشاورزی:
چرا به دروغ می‌نویسید محصولات کشاورزی ایران آلوده است؟ پدر خودمان را در آوردیم که کوچکترین مشکلی برای غذای مردم درست نشود

علیرضا مهاجر اظهار داشت: پدر خودمان را در آوردیم که کوچک ترین مشکلی برای غذای مردم درست نشود. چرا دروغ می‌نویسید؟ چرا پیام‌های دشمنان از آلبانی را فوروارد می‌کنید؟ دشمن می‌خواهد همه چیز را بهم بریزد

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند