سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱:۵۵ بعد از ظهر

اخبار عیسی زارع پور

فیلم/ وزیر ارتباطات:
قرار است تا پایان سال ۱۴۰۷ ، تمام ساختمان‌های کشور از طریق فیبر نوری به اینترنت متصل شود

زارع‌پور گفت: مراکز داده در کشور به زودی راه اندازی می‌شود. برای اولین بار در تاریخ قانون نویسی کشور یک فصل در خصوص هوشمندسازی و اقتصاد دیجیتال قرار داده شده است.

آزمایش پیامرسان بله توسط وزیر ارتباطات در تماس از کره جنوبی!+فیلم

وزیر ارتباطات که برای شرکت در کنفرانس وزرای ارتباطات و دیجیتال کشور‌های عضو کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) به سئول سفر کرده بود، در تماس تلفنی خود با داخل کشور از پلتفرم‌های داخلی از جمله اپلیکیشن «بله» استفاده و از کیفیت خدمات آن ابراز رضایت کرد.

جزئیات افزایش تعرفه های پستی ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات درکنار تکذیب افزایش ۲ تا ۳ برابری تعرفه‌های پست گفت: خدمات پایه پستی، شامل ارسال عادی و سفارشی مرسولات، ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

واکنش وزیر ارتباطات به افزایش قیمت بسته‌های اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هرگونه افزایش تعرفه‌ای منوط به تضمین اپراتورهای ارتباطی برای ارتقای کیفیت خدمات‌شان به مردم خواهد بود. این مسئله باید به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برسد. ما به هیچ وجه موافق افزایش قیمت اینترنت با هدف افزایش سود اپراتورها نیستیم.

ارائه اینترنت رایگان برای دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه اینترنت رایگان به اساتید دانشگاه‌ها، معلمان و دانشجویان در آغاز سال جدید تحصیلی خبر داد.

پربیننده