سه شنبه هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۶:۲۷ بعد از ظهر

اخبار بازار بیمه

مدیرعامل بیمه سرمد:
سهم دو درصدی از بازار را به دست می‌آوریم/ موفقیت فصل بهار را تداوم می‌بخشیم

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره اعداد و ارقام مثبت این شرکت در صورت‌های مالی بهار 1401 گفت: عملکرد سه ماهه ابتدایی امسال نشان می‌دهد که سرمد امکان جبران عقب‌ماندگی‌ها را دارد و می‌تواند سهم 2 درصدی از بازار بیمه را به دست بیاورد.

سرپرست معاونت توسعه بازار بیمه ملت در شبکه 5 سیما:
از مشاوران توانمند و متخصص بیمه‌ای برای انتخابِ درستِ شرکت بیمه استفاده کنیم

ادبیات گفتاری و رفتاری بین بیمه‌گر و بیمه‌گزار در زمان فروش بیمه‌نامه و هنگام پرداخت خسارت؛ مساله‌ای است که گاهی مشکلاتی را با خود به همراه دارد. متن قراردادی که بین بیمه‌گر و بیمه‌گزار منعقد می‌شود در بسیاری از موارد توسط مشتریان مطالعه نمی‌شود و با توجه به وجود اصطلاحات و مفاهیم فنی، ممکن است پس از مطالعه نیز برخی موارد مبهم باقی بماند.

 تداوم روند به رشد سهم بیمه آسیا در سال ۱۴۰۰

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور حداکثر سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان حسابرسی و دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران  به صورت آنلاین برگزار شد و صورت های مالی منتهی به سال 1399 این شرکت به تصویب رسید.

رئیس پژوهشکده بیمه:
ممانعت از ورود شرکت‌های جدید بامبانی علمی بازارهای بیمه سازگاری ندارد

ورود شرکت‌های بیمه‌ای جدید به معنای کاهش سهم بنگاه‌های دیگر نخواهد بود، چرا که تجربه ده سال گذشته نشان داده است که افزایش رقابت در صنعت بیمه باعث افزایش سهم و نقش بیمه در اقتصاد ملی، بهبود توان فنی و کارشناسی صنعت، رشد کیفیت خدمات و بزرگتر شدن کیک بیمه خواهد شد.

بیمه‌گزاران راضی‌تر و سهامداران مطمئن به سود‌آوری  بیشتر  "ملت"  شدند
بیمه ملت ایستاده در برابر ریسک

بیمه ملت در برابر ریسک ایستاده و استوار و مستحکم‌تر از همیشه خود را آماده ورود به قرن جدید می‌کند، توانگرترین شرکت بیمه کشور و تنها دارنده اجازه پذیرش ریسک از کشورها و بازارهای فراتر از مرز ایران، سال 1399 را با چند گام بنیادین و بلند برای رسیدن به سرمنزل مقصود برداشت تا هم خیال سهامداران و ذی‌نفعان از استمرار سودآوری را راحت کند و هم بیمه‌گذاران را راضی‌تر از همیشه و وفادار به برند بیمه ملت نگه دارد.

فیلم/ رئیس جهاد کشاورزی لرستان:
بانک‌ها حق بخش کشاورزی را نمی‌دهند


فیلم/ رایزن بازرگانی ایران در عراق:
واردات از عراق در سال ۱۴۰۲، ۱۸۰ درصد افزایش یافت
فیلم/ رئیس انجمن علوم خاک ایران:
سالی ۸ میلیون تن ذرت وارد می‌کنیم و ۴ میلیارد دلار برایش هزینه می‌کنیم
فیلم/ تحلیلگر مسائل اقتصادی:
مجلس یازدهم توجهی به ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی نکرد

پربیننده