شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲:۴۵ قبل از ظهر

اخبار بانک پارسیان

جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد

طی برگزاری آیین‌های جداگانه و با حضور نمایندگان بانک پارسیان، جوایز 10 برنده قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان اهدا شد.

انتشار گواهی سپرده خاص با نرخ سود علی‌الحساب 30 درصد در بانک پارسیان

گواهی سپرده مدت دار ویژه سپرده گذاری (خاص) بانک پارسیان با نرخ سود علی الحساب 30 درصد سالانه از روز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه 1402 به مدت 7 روز کاری در شعب این بانک عرضه می شود.

ایجاد 340 هزار شغل پایدار در روستاها، دستاورد افتخارآمیز بانک پارسیان در حمایت از اقتصاد ملی

بانک پارسیان در راستای کاهش نرخ بیکاری در مناطق کم برخوردار و ایجاد اشتغال پایدار در بخش روستایی و عشایری، از ابتدای سال 1398 تا پایان آذرماه 1402، توانست با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی، 340 هزار شغل پایدار در روستاها ایجاد و رتبه نخست ایجاد اشتغال روستایی رابین بانک‌های کشور از آن خود کند.

گام عملی بانک پارسیان برای پایان‌دادن به دغدغه زوج‌های جوان/ امسال 12000جوان ایرانی با تسهیلات بانک پارسیان به خانه بخت رفتند

بانک پارسیان که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن و تسهیل ازدواج جوانان، طی 9 ماهه سال جاری با پرداخت بیش از 23 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، حدود 12 هزار جوان ایرانی را به خانه بخت فرستاد تا زمینه ساز آغاز زندگی شیرین این زوج های جوان باشد.

بسته زنجیره تامین کالاهای تند مصرف" ، محصول جدید بانک پارسیان رونمایی شد

محصول جدید بانک پارسیان تحت عنوان "بسته زنجیره تامین کالاهای تند مصرف" (FMCG) با حضور مصطفی ضرغامی عضو هیات مدیره و معاون طرح و توسعه و تعدادی از مدیران بانک پارسیان و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو 2023، رونمایی شد.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده