شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸:۱۳ قبل از ظهر

اخبار قطعی برق تابستان

سخنگوی صنعت برق:
 قطع برق صنایع بستگی به میزان گرمای تابستان دارد

مصطفی رجبی مشهدی بیان کرد: با توجه به اینکه برنامه‌هایی را پیش بینی کرده‌ایم در صورتیکه بتوانیم این برنامه‌ها را به موقع انجام دهیم هم ظرفیت نیروگاهی را افزایش می‌دهیم و هم بخش‌هایی که برای مدیریت مصرف پیش بینی شده را محقق می‌کنیم.

فیلم/فعال صنعتی شهرک‌های عباس‌آباد و شنزار در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
بیش از ۲٠ روز است که برق شهرک‌های صنعتی قطع می‌شود/ وضعیت قطعی‌های برق واحدهای تولیدی احتمالا تا شهریور ادامه داشته باشد

حمید شمسایی بیان کرد: پارسال برق صنایع تنها پنج ساعت قطع می‌شد ولی امسال ۱۲ ساعت قطع می‌شود، کارگران بیکار می‌شوند و تولیدکنندگان آسیب می‌بینند.

تغییر ساعت کار ادارات در ۱۰ استان دیگر

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: تاکنون تغییر ساعات اداری در ۱۰ استان کشور که گرمسیر هستند، اجرایی شده است و احتمالاً در روزهای آینده تعداد استان‌های مشمول این طرح به ۲۰ استان می‌رسد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس:
قطعی برق به صنایع خسارت زیادی می‌زند/ خود صنایع باید برق تولید کنند

مالک شریعتی نیاسر با بیان اینکه قطعی برق برای صنایع زیان آور است و تاثیر مخربی بر تولید می گذارد، گفت: با تولید برق توسط خود این صنایع، این مشکل مرتفع خواهد شد.

خاموشی چقدر نزدیک است؟

سخنگوی صنعت برق گفت: از هفته گذشته ۹ درصد به مصرف برق کشور اضافه شده یعنی عددی حدود ۴۵۰۰ مگاوات نیاز مصرف برق کشور افزایش داشته است اما با این حال در شرایط فعلی شرایط مساعد است.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده