سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰:۵۶ بعد از ظهر

اخبار سازمان توسعه تجارت

اعزام هیات‌های خدمت فنی مهندسی به عراق، چین و روسیه/ انعقاد 30 فقره قرارداد خدمات فنی مهندسی

مدیر کل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران با jشریح اقدامات و عملکرد صورت گرفته در سال 1402، چشم انداز رشد صادرات خدمات کشور در سال جاری را مثبت توصیف کرد.

تراز تجاری مثبت ایران و هند در 1402/مذاکرات تجارت آزاد کشاورزی بین ایران و هند/ افتتاح یک مرکز تجاری جدید در بمبئی/رایزن بازرگانی دوم اضافه خواهد شد

مدیرکل دفتر شبه قاره هند (آسیای جنوبی) سازمان توسعه تجارت ایران ضمن اشاره به تراز مثبت تجاری ایران و هند در سال 1402 و برنامه‌ریزی جهت افتتاح یک مرکز تجاری جدید در بمبئی از اضافه شدن یک رایزن جدید بازرگانی در هند در سال جاری خبر داد.

سفر هیات‌ تجاری به همراه چهار معاون وزیر و ۲۵ شرکت به ازبکستان

هیات تجاری ایران پیش از سفر وزیر صمت به کشور ازبکستان به این کشور سفر کرد و ضمن بازدید از مرکز تجاری ایران در ازبکستان و شرکت‌های ازبکستانی، پیش مذاکراتی برای گسترش روابط تجاری و صنعتی صورت داد.

توضیحات سازمان توسعه تجارت ایران درخصوص فضاسازی های روانی پیرامون پاویون ایران در اکسپوی باغبانی قطر

سازمان توسعه تجارت ایران درخصوص فضاسازی های روانی پیرامون پاویون ایران در اکسپوی باغبانی قطر توضیحاتی را در اختیار رسانه ها قرار داد.

حضور منسجم و هماهنگ شرکت‌ها در نمایشگاه بین‌المللی چین

مدیرکل دفتر شرق آسیا سازمان توسعه تجارت ایران در نشست خبری «معرفی فرصت‌های صادراتی در نمایشگاه بین‌المللی چین» با اشاره به اهمیت بازار چین برای ج. ا. ایران بر تقویت حضور منسجم و حداکثری شرکت‌ها در این نمایشگاه در راستای معرفی پتانسیل‌های صادراتی کشور تاکید کرد.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛ + نمودار
افزایش ۲۶درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲


فیلم/ مدیرعامل اسبق راه‌ آهن:
راه آهن در سه سال گذشته ۲۳ درصد از بار خود را از دست داده است
فیلم/ رئیس خانه صمت تهران:
سود تجارت گندم از هروئین هم بیشتر شده است
«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛ + نمودار
سهم بخش صنعت از تسهیلات بانکی به بالاترین مقدار ۱۳ سال اخیر رسید

پربیننده