جمعه چهارم آبان ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۰:۴۷ بعد از ظهر

اخبار علی اکبر محرابیان

وزیر نیرو:
12 میلیون مشترک برق پاداش صرفه جویی دریافت کردند/ خدمت رسانی 100 هزار نیرو در صنعت برق به صورت شبانه روزی

وزیر نیرو با بیان اینکه از ابتدای خرداد سال جاری تا کنون 12 میلیون مشترک صنعت برق به دلیل مشارکت در طرح های مدیریت مصرف، پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند، افزود: در فصل گرم سال و برای تامین حداکثری برق 100 هزار نیروی انسانی در صنعت برق به صورت شبانه روی مشغول به فعالیت هستند.

رکورد تاریخی گرمای هوا این هفته شکسته می‌شود/ کشور رشد دو برابری مصرف برق 10 ساله را تجربه می‌کند/ مردم در مدیریت مصرف برق همکاری کنند

وزیر نیرو با بیان اینکه اوج مصرف برق در تابستان سال گذشته برابر با 72 هزار و 725 مگاوات و امسال79 هزار و 189 مگاوات به ثبت رسیده است، گفت: در هفته جاری رکورد تاریخی افزایش دمای هوا تهران شکسته می‌شود.

وزیر نیرو در پیامی به مناسبت شهادت رهبر جنبش حماس مطرح کرد
ترور ناجوانمردانه شهید هنیه بیانگر استیصال رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم فلسطین است

وزیر نیرو در پیامی به مناسبت شهادت رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد: اقدامات کور و باطل رژیم صهیونیستی که در ماه‌های اخیر به قتل‌ عام ده‌ها هزار نفر از زنان و کودکان و سایر مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه منجر شد و حرکت شنیع آنها در ترور یکی از مردان بزرگ جهان اسلام در حالی است که بر پایه نص صریح قرآن کریم باطل رفتنی است و انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

برخی سازمان‌ها برنامه‌های مدیریت مصرف برق را اجرا نمی‌کنند

وزیر نیرو با بیان اینکه گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده باش کامل قرار دارند، گفت: همچنان برخی اداره‌ها و سازمان‌ها برنامه‌های مدیریت مصرف برق را رعایت نمی‌کنند که ضرورت دارد در این خصوص شرکت‌های توزیع نهایت دقت و نظارت را داشته باشند.

ادامه رکوردشکنی مصرف برق/ ۶ واحد نیروگاهی دچار مشکل شدند

وزیر نیرو با بیان اینکه "پیش‌بینی می‌کنیم در هفته پیش رو قله‌های جدیدی از تقاضای مصرف برق ایجاد شود"، گفت: در روز‌های گذشته به واسطه فشار سنگین وارده به واحد‌های نیروگاهی ۶ واحد با مشکل رو به رو شدند که ۲ واحد امروز مشکلشان مرتفع شد.