پنج شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۶:۲۷ بعد از ظهر

اخبار توسعه گردشگری

فیلم/ رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه:
آقای ضرغامی! ترکیه سالانه بیش از ۳۵ میلیارد دلار از طریق گردشگری درآمد کسب می‌کند، شما هم برای افزایش ارز آوری از مسیر گردشگری کشور را بسیج کنید

محمد جعفری با بیان اینکه بانک مرکزی به تنهایی نمی‌تواند بازار ارز را مدیریت کند، گفت: ترکیه بیش از دو برابر درآمد نفتی ما از راه گردشگری درآمد دارد.

فیلم/کارشناس حمل و نقل بین الملل در گفتگو با «نود اقتصادی»:
جذب تماشاگران جام جهانی به کیش و قشم می‌توانست درآمد بالایی نصیب ایران کند که این فرصت را با بی‌برنامگی و کارهای دقیقه نودی از دست دادیم

محمود رستم افشار بیان کرد: حتی یک تور مسافرتی آنتالیا برای اسکان مسافران از چند ماه قبل برنامه‌ریزی می‌کند که ما همان کار را هم نتوانستیم برای اسکان تماشاگران ایرانی در قطر انجام دهیم.

فیلم/عضو هیات مدیره انجمن خدمات مسافرتی در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
برخی مسولان چند ماه پیش که جام جهانی شروع نشده بود می‌گفتند، روزی ۱۰۰۰ نفر را برای جام جهانی به کیش می‌فرستیم، الان جام جهانی شروع شده، پس کو  عمل به آن وعده‌ها!؟

مازیار شهمیری بیان کرد: در سال‌های گذشته ارتباطات خوبی با قطر داشتیم و پروازهای قطر در اوج کرونا هم برقرار بود، باید استفاده بهتری از جام جهانی ۲۰۲۲ می‌کردیم.

فیلم/رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با «نود اقتصادی»:
بخاطر کم‌کاری مسئولان ایرانی، هیچ نامی از هتل‌های ایران در سامانه هیاکارت قطر نیست!

علی اکبر عبدالملکی بیان کرد: قطر سامانه‌ای به نام هیاکارت طراحی کرده تا تماشاگران جام جهانی بتوانند از هتل‌های کشورهای همسایه قطر استفاده کنند؛ با کم‌کاری مسئولان، هیچ نامی از هتل‌های ایران در این سامانه نیست.

فیلم/عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان در گفتگو با «نود اقتصادی»:
طرح تهاتر کالا به عمان در سفر رئیس جمهور به این کشور مطرح می‌شود

شهلا عموری با بیان اینکه طرح تهاتر با عمان توسط اتاق مشترک طراحی شده و به تصویب دولت عمان رسیده که صادرات کالاهای غیر تحریمی ما را افزایش می‌دهد، گفت: عمان دروازه صادرات مجدد کالاهای ایرانی به آفریقاست.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده