مدیر کل نظارت فنی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی به نسیم خبرداد که "رضوانی" به عنوان مدیر عامل شرکت بیمه حافظ معرفی شده و مراحل آن نیز در حال طی شدن است و افزود: نامه معرفی مدیر عامل جدید شرکت بیمه حافظ را ندیده و فقط شنیده ام که "رضوانی" به عنوان مدیر عامل  بیمه حافظ معرفی شده است.

"شرکت بیمه حافظ سهامی عام، اولین شرکت بیمه خصوصی بوده که با استناد به ماده 28 الحاقی قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری و صنعتی ایران  و با مجوز بیمه مرکزی تأسیس شده است."

به گزارش نسیم، تارنمای بیمه مرکزی در صفحه مشخصات مدیران ارشد بیمه حافظ با ذکر این توضیح که جدول مشخصات در حال تکمیل مدارک بوده از توضیح هرگونه اطلاعات بیشتری خودداری ورزیده است.

فرزانه قرتکینی در گفتگو با نسیم افزود که وضعیت صدور بیمه نامه این شرکت به صورت کامل  در  حال بررسی بوده و اگر مواردی  مشاهده شده با این شرکت مکاتبه لازم شده است.

وی پیرامون خریداران شرکت بیمه حافظ هم گفت که این موضوع ربطی به اداره کل نظارت فنی نداشته  و این اداره کل در مورد صدوربیمه نامه، نظارت فنی انجام می دهد.

از قرار معلوم، نماد معاملاتی این شرکت از 28 مرداد ماه بسته شده و تا امروز نیز به نظر میرسد که خبری از بازگشایی آن نیست.

به گفته قرتکینی، اگر در مورد  صدور بیمه نامه ، مورد خاصی بوده که به آنها اعلام شده و درحال حاضر نیز مورد مشکل داری دیده نشده است.

مدیرکل نظارت فنی بیمه مرکزی  جمهوری  اسلامی، با بیان اینکه  شرکت های  فعال در منطقه آزاد در قیاس  با شرکت های  موجود در سرزمین اصلی ازآزادی  بیشتری برخوردارند، تصریح کرد که  شرکت های  فعال در مناطق آزاد محدودیت هایی که شرکت های  واقع در سرزمین اصلی  دارند را نداشته هرچند که  آنها نیز  باید طبق قوانین و مقررات رفتار کنند.