به گزارش «نسیم» شهرام شکوری یک کارآفرین بر‌تر با بیان اینکه در دوره بازار‌گرایی هدف این بود که محصول در بازار به صورت تیراژ ارائه شود گفت: اما در دوره حاضر که دوره فراصنعتی نامیده می‌شود هدف این است که محصولاتی که به صورت تیراژ به بازار عرضه می‌شود به صورت سفارشی نیز برای مشتری تهیه شود.

وی با اشاره به این‌که ما از ابتدا تصمیم نداشتیم فقط یک نرم‌افزار به بازار ارائه کنیم، گفت: هدف ما این بود که کسب و کار را در اصناف و شرکت‌های متوسط و کوچک متحول کنیم و خوشبختانه با تحولاتی که در نرم‌افزار ایجاد کردیم به این مهم دست پیدا کردیم و کسب و کار را در ایران متحول کردیم؛ مجموعه نرم‌آفزار‌های اسپاد محصول گروه شرکت‌های طرفه نگاردر سال ۹۰ و با ارائهٔ نرم‌افزار‌های تخصصی و فرآیند مالی به بازار عرضه شده و اسپاد با هزاران نسخه نزد شرکت‌ها وسازمان‌های دولتی و خصوصی یکی از پرنفوذ‌ترین نرم‌افزار‌ها در زمینه فناوری اطلاعات است.

وی افزود: شناخت نیاز مشتریان و حفره‌های موجود در نرم‌افزارهای فعلی و طراحی و تولید این نرم‌افزار توسط مدیران و مشاوران مالی با تجربه عضو انجمن‌های حرفه‌ای و رسمی حسابداری و مهندسان مجرب کامپیوتری ما انجام شده و نرم‌افزار‌های اسپاد با قیمتی پایین و امکانات متنوع پاسخگوی فعالیت‌های خدماتی، بازرگانی، تولید و پیمانکاری است.

وی افزود: طبق بررسی گروه تحقیق و توسعه و بازار‌یابی شرکت‌های طرفه نگار نرم‌افزار‌های متعددی هستند که در اصناف کشور به کار گرفته شدند اما تاکنون بیشترین تقاضا برای نرم‌افزار بوده است.

وی گفت: کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم‌افزار‌های هلو را به پرکاربرد‌ترین نرم‌افزار مالی کشور تبدیل کرده است که این نرم‌افزار فقط یک نرم‌افزار حسابداری نیست، بلکه ما همیشه به دنبال تولید یک نرم‌افزار ساده بودیم که هر شخصی با هر سطح سواد و تحصیلی بتواند با این نرم‌افزار کار کند.

رییس هیات مدیره گروه شرکت‌های طرفه نگار در بخشی از سخنان خود گفت: کشورهای همسایه مانند ایران در بخش صادرات نرم افزار پیشرفت نداشتند و ما حدود دو سال گذشته وارد بازار عراق شدیم و با یکسری از دانشگاهههای آن ‌ها وارد مذاکره شدیم و یکسری از نرم افزار‌ها نیز به افغانستان صادر شده وبه طور کلی می‌توان گفت بازار‌های خوبی را داریم ولی هنوز بستر مناسب و کافی برای این بازار‌ها فراهم نشده است.

همچنین در این جلسه عنوان شد که این شرکت با دانشگاه شریف نیز رایزنی داشته و سیستم آموزشی در خصوص پشتیبانی شبکه وسیع خدمات پس از فروش را ارائه خواهد داد و قرادادهایی نیز با دیگر دانشگاههای معتبر منعقد کرده و آموزش عملیاتی حسابداری برای دانشجویان مرتبط نیز آغاز شده تا بعد از فارغ التحصیلی دانشجویان بتوانند وارد بازار کار شوند.