به گزارش «نسیم»، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مصاحبه اختصاصی با تأکید بر اجرای منویات رهبری و حمایت از جوانان به منظور تشکیل خانواده تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با اعتبار 1100 میلیارد ریالی به زوج های جوان وام پرداخت می کند.
غلامرضا مصطفی پور با اشاره به اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اساس ضوابط بانک مرکزی تاکنون 900 میلیارد ریال به جوانان وام داده است ، گفت : هر فرد می تواند با مراجعه به سایت بانک مرکزی و انتخاب بانک عامل قرض الحسنه مهر ایران از تسهیلات این بانک بهره مند شود.
وی افزود: افراد متقاضی پس از دریافت کد رهگیری با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور از تسهیلات 30 میلیون ریالی آن استفاده کنند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تأکید بر اینکه نیازی به تضمین عملکرد و وثیقه های سهل الوصول برای دریافت وام در این بانک نیست ، اضافه کرد: هر زوجی با مراجعه به شعب این بانک می تواند از تسهیلات قرض الحسنه 60 میلیون ریالی ما بهره مند شود.
بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیش از 530 شعبه در سراسر کشور تنها بانک تخصصی قرض الحسنه ای است که از منابع کامل قرض الحسنه ، به متقاضیان تسهیلات می دهد.
این بانک در کنار ارائه تسهیلات، خمات الکترونیکی بانکی ازجمله پرداخت الکترونیک، کارت اعتباری، سیستم بانک سیار و عملیات بین بانکی هم دارد.