به گزارش خبرنگار «نسیم»، در نشست علنی امروز (دوشنبه 14 بهمن ماه) مجلس شورای و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 93 نمایندگان با قیمت گذاری کالاها و خدمات تولیدی پروژه ها و طرح های تملک دارایی با رعایت قوانین مقررات مربوط، با توجه به نوع بازار آن کالا یا خدمت موافقت کردند.

براساس جزء (2) بند (الف) تبصره 8 لایحه بودجه 93، قیمت‌گذاری کالاها و خدمات تولیدی این پروژه‌ها و طرحها با رعایت قوانین و مقررات مربوط و با توجه به نوع بازار آن کالا یا خدمت تعیین می شود.

گفتنی است؛ براساس پیشنهاد دولت در تبصره یاد شده قیمت گذاری کالاها و خدمات تولیدی پروژه ها و طرح های تملک دارایی که به طور مستقیم به عموم عرضه می شود تعیین می شد که با پیشنهاد حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد بخشی از بند یاد شده مبنی بر " که به طور مستقیم به عموم عرضه می شود " حذف شد.

به گفته وی در صورتی که قیمت گذاری طرح های تملک دارایی که به طور مستقیم به عموم عرضه می شود، تعیین شود این موضوع باعث عدم قیمت گذاری به صورت قانونی می شود.

در پایان پیشنهاد یاد شده با 129 رای موافق ، 51 رای مخالف و 7 رای ممتنع از مجموع 217 نماینده حاضر در صحن علنی به تصویب نمایندگان رسید.