احمد ایماندوست، عضو اتاق بازرگانی مشهد در گفتگو با «نود اقتصادی» در خصوص جلسه دیروز شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی و ابطال انتخابات هیات رئیسه اظهار کرد: از ۷ نفر عضو شورای عالی نظارت ۴ نفر از اعضا دیروز رای به برکناری سلاح ورزی دادند و سه نفری که از طرف اتاق بازرگانی انتخاب شده بودند به این موضوع رای منفی دادند ولی در نهایت برکناری رئیس اتاق بازرگانی با رای بالاتری به تصویب رسید.

وی افزود: آقای خاندوزی و نیکبخت به دلیل مشغله‌ای که داشتند با اجازه رئیس شورای عالی نظارت، بعد از رای گیری جلسه را ترک کردند و قرار شد که هر وقت صورت جلسه تایپ و آماده شود آن را امضا کنند. متاسفانه دو عضو شورای عالی نظارت که از نواب رئیس اتاق بازرگانی هستند نسبت به برکناری سلاح ورزی آگاه هستند ولی تاکنون نسبت به این موضوع سکوت کردند تا به شبهه آفرینی‌ها در خصوص رای دیروز شورا اضافه کنند.

ایماندوست گفت: فقط خود آقای سلاح ورزی برکناری‌اش را تکذیب کرده چون هنوز آن را باور ندارد و برای ریاست اتاق برنامه ریزی بلند مدت کرده است. حامیان پشت صحنه سلاح ورزی هم از دیروز عقب نشینی خود را برای حمایت از وی شروع کرده‌اند. در روز انتخابات ۲۶۵ نفر به آقای سلاح ورزی رای دادند که اغلب آن‌ها تشکل‌هایی بودند که خود ایشان از آن‌ها حمایت کرده بود و غالب اعضای اتاق‌های شهرستان‌ها به ایشان رای ندادند.

وی بیان کرد: حتی بیانیه حمایت روسای اتاق‌های شهرستان‌های توسط اتاق‌های تبریز، شیراز، اراک و مشهد امضا نشد. تشکل‌ها که بدون شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی و به شکل سهل الوصول می‌توانند عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران شوند با حمایت آقای سلاح ورزی بدنه رای رئیس برکنار شده اتاق بازرگانی را تشکیل می‌دهند.

ایماندوست در خاتمه گفت: بیشتر اعضای واقعی اتاق بازرگانی در انتخاباتی که در سراسر کشور برگزار شد، شرکت نکردند. بنابراین نمی‌توان آقای سلاح ورزی را منتخب بخش خصوصی دانست. در نهایت امید است که اتاق در دوره بعد از سلاح ورزی بتواند صدای واقعی بخش خصوصی باشد.