حمل بار به جنوب کشور به چه صورت انجام میشود ؟

 

همانطور که می دانید مقصد 90 درصد محموله ها و کالاهای تجاری و صادراتی به جنوب کشور می باشد و از طریق بندرعباس و بوشهر و چابهار ارسال محموله ها انجام میشود. ارسال بار به جنوب کشور یک فرایند تخصصی است و بهتر است برای حمل بار به جنوب کشور می توانید از خدمات یک شرکت متخصص برای انتقال محموله های مختلف خود استفاده نمایید .

 

بسیاری از افراد برای ارسال بار به جنوب متاسفانه به صورت مستقیم و بدون همکاری با شرکت های باربری اقدام می نمایند که متاسفانه سبب مشکلات زیادی از جمله عدم بیمه بار ، سرقت و . . . می شود.

از همین جهت ، در این مقاله قصد داریم یکی از شرکت های حمل و نقل داخلی که برای ارسال بار به جنوب کشور به صورت همه روزه خدمات تخصصی ارائه می نماید را به شما عزیزان معرفی نماییم تا در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انتقال کالاهای خود را انجام دهید.

شرکت حمل و نقل آنی بار با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری بهترین انتخاب برای ارسال بار به جنوب می باشد و با استفاده از بهترین بیمه نامه برای امنیت محموله های شما می تواند در اسرع وقت و با بالاترین ایمنی محموله ها را منتقل نماید . در ادامه مقاله به بررسی خدمات آنی بار می پردازیم.

چه محموله های توسط باربری آنی بار برای جنوب بارگیری می شوند ؟

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین شرکت های حمل و نقل در کشور ، همه روزه امکان انتقال محموله های مختلف به جنوب را برای شما فراهم می نماید و این موضوع سبب شده است که بسیاری از شرکت ها و کارخانجات به عنوان شریک تجاری خود با آنی بار عقد قرارداد انجام دهند.
 

  • ارسال انواع لوازم خانه و اثاثیه

  • حمل و نقل محموله های تجاری و تولیدی

  • ارسال قطعات صنعتی سنگین و فوق سنگین

  • انتقال مواد اولیه تولیدات

  • حمل و نقل سنگ و سرامیک

  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

در خدمات حمل و نقل کالا به جنوب ، استفاده از خودروهای مختلف باری سبب می شود که هزینه های انتقال کاهش چشمگیری داشته باشد . مشاوره تخصصی برای جابجایی محموله های مختلف می تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه های حمل و نقل داشته باشد .

 

انواع خودروهای باری حمل بار به جنوب

اگر قصد ارسال بار به جنوب کشور را دارید باید بر اساس میزان وزن ، ابعاد و شرایط محموله های شما خودروی مناسب آن مورد استفاده قرار گیرد . همین موضوع باعث می شود که نیاز به خودروهای مختلف باری در شرایط مختلف وجود داشته باشد و آنی بار با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور در اسرع وقت این نیاز شما را برطرف می نماید .

مجموعه آنی بار انواع خودروهایی که در صنعتی حمل و نقل و باربری مورد استفاده قرار میگیرند را در اختیار شما قرار میدهد تا کالاها و محموله های خود را منتقل نمایید .

  • کامیون ( تک / جفت / 911 )

  • تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )

  • خاور و ایسوزو ( مسقف و روباز )

  • نیسان وانت

مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان حمل و نقل بین شهری ، خدماتی سریع و تخصصی و ارزان را در اختیار شما قرار میدهد . شما عزیزان می توانید با یک تماس تلفنی با شمار 57669-021 انتقال کالا با هر نوع خودروی باری را در اسرع وقت انجام دهید .

ارسال بار به جنوب با انواع تریلی ها

یکی از خودروهای مخصوص حمل و نقل بار و کالا در تناژ و وزن بالا ، تریلی است . حمل بار به جنوب با تریلی یک از خدمات مجموعه آنی بار است که برای انواع مختلفی از بار و کالا تریلی های مختلف را ارائه می نماییم.

معمولا انواع تریلی ها برای حمل و نقل همه روزه بار شما تا 23-24 تن وزن آماده بارگیری میباشند اما اگر وزن محموله بیش از این باشد ، باید از تریلی کمرشکن استفاده شود که امکان بار گیری تا 65 تن را دارد.

تریلی ها آنی بار عبارتند از تریلی کفی ، تریلی بغلدار ، تریلی چادری که بر اساس نوع بار و شرایط آن باید یکی از این تریلی ها انتخاب گردد تا محموله شما به سلامت حمل شود.

به عنوان مثال برای حمل بار به بندرعباس باید بر اساس شرایط محموله و نوع بارگیری آن اقدام به انتخاب تریلی مناسب نماییم.

 

 

حمل و نقل و باربری به جنوب با کامیون

یکی از خودروهای باربری که برای انتقال محموله های متنوعی مورد استفاده قرار میگیرد ، کامیون می باشد . کامیون ها برای خدمات باربری و حمل و نقل از همه نقاط کشور به سمت جنوب توسط آنی بار در اختیار شما قرار میگیرند و بدون محدودیت می توانید محموله ها خود را بارگیری و ارسال کنید.

انواع کامیون های آنی بار به صورت زیر می باشند :

  • کامیون 10 تن

  • کامیون 15 تن

  • کامیون 911

این کامیون ها از همه نقاط کشور در اختیار شما قرار میگیرند و با بهترین پوشش بیمه نامه برای انتقال محموله های مختلف شما آماده همکاری هستند. به عنوان مثال ، برای حمل بار به کیش می توانید انواع کامیون را از همه نقاط کشور ثبت سفارش کنید.
 

باربری با خاور به جنوب

خاورها پرکاربرد ترین خودرو های باربری هستند که با توجه به نوع اتاق بارشان تنوع زیادی دارند از جمله خاور معمولی ، خاور بغل بازشو ، خاور مسقف ، خاور اتاق بزرگ ، که هر کدام از این خاورها برای حمل بارهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند .

خاورها برای حمل بار به جنوب تا وزن 4 تن مناسب می باشد . به عنوان مثال خاورمسقف برای حمل اثاث منزل ، حمل لوازم الکتریکی ، حمل کاغذ و . . . مناسب می باشد زیرا در برابر آب خوردگی از آن ها محافظت می کند .

خاور بغل بازشو برای حمل بارهای سنگین که بلند کردن آن ها با دست سخت است و نیاز به بارگیری با لیفتراک است ، مناسب می باشد.

برای حمل بار به قشم با انواع خاور می توانید از طریق شماره های آنی بار بهترین خدمات را ثبت سفارش نمایید.
 

حمل بار به جنوب با بهترین و کاملترین بیمه نامه

بیمه نامه مورد استفاده در مجموعه آنی بار کاملترین بیمه نامه می باشد که بالاترین سطح پوشش خسارات را فراهم می نماید . این ویژگی آنی بار از مهمترین ویژگی های یک شرکت حمل و نقل معتبر است زیرا بسیاری از شرکت ها از بیمه نامه های با سطح پوشش کم استفاده می نماید.

بیمه نامه آنی بار هرگونه خساراتی که بر اثر آتش سوزی ، سرقت و تصادفات به وجود آید را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار میدهد . حتی مواردی مانند شکستگی ، آب خوردگی و .... تحت پوشش بیمه نامه هستند.

برای خدمات حمل بار به جنوب تا 100 میلیون تومان بیمه نامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد تا هزینه های حمل و نقل شما نیز تا حد زیادی کاهش یابد.
 

مشاوره تخصصی برای ارسال بار به جنوب 

اگر قصد دارید محموله و کالاهای خود را به جنوب کشور ارسال کنید ، مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار می تواند بهترین راه حل باشد . ارسال بار و کالاهای شما پس از مشاوره با مناسب ترین خودروی باری و با پوشش بیمه نامه متناسب با آن انجام میشود . 

برای مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار میتوانید از طریق شماره 5 رقمی 57669-021 اقدام نمایید و یا اطلاعات بیشتر را در خصوص خدمات ارسال بار به جنوب از طریق سایت آنی بار به آدرس anibar.net کسب نمایید.

 

برچسب ها : باربری,حمل و نقل,جنوب,بندرعباس,کیش,قشم