احمد ایماندوست عضو اتاق بازرگانی مشهد در گفتگو با «نود اقتصادی» با انتقاد از انتخاب حسین سلاح ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: انتخاب آقای سلاح ورزی اولا در خود اتاق بازرگانی خرم آباد  دارای اشکال است. طبق قانون در خصوص اتاق شهرستان تعداد داوطلبان هیئت نمایندگان حداقل باید دو برابر منتخبان باشد که شامل ۱۵ نفر برگزیده از بین ۳۰ نفر داوطلب می‌شود.

در اتاق خرم آباد ۱۷ نفر اعلام نامزدی کردند که ۲ نفر دیگر تقاضای انصراف داشتند ولی موفق به این کار نشدند و از ۴۹ آرای اخذ شده ۱۵ نفر از ۱۷ نفر به عنوان هیئت نمایندگان برگزیده شده‌اند که این موضوع به نظر می‌رسد با آیین‌نامه یاد شده مغایرت دارد.

در انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران تایید صلاحیت به جای انجمن نظارت توسط وزارت اطلاعات انجام می‌شود که با توجه به اخبار منتشر شده، حسین سلاح ورزی در این مرحله رد صلاحیت شده بود و در این خصوص شفاف سازی صورت نگرفت که آیا ایشان پس از تایید صلاحیت توسط وزارت اطلاعات در انتخابات شرکت کردند یا خیر.

به عنوان یک عضو قدیمی اتاق بازرگانی خواستار شفاف سازی در زمینه رعایت دقیق آیین‌نامه مصوب شورای نظارت مربوطه هستیم و می خواهیم بدانیم که چطور اعلام شده این شخص رد صلاحیت شده و هیچ خبری از تایید صلاحیت مجدد توسط وزارت اطلاعات در دست نیست.

این‌ها سوالاتی است که وجود دارد و شفاف سازی نشده است و بدون هیچ پیشداوری تقاضای شفاف سازی و نظارت بر رعایت کامل آیین‌نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیئت نمایندگان را داریم.

نکته دیگر در مورد آقای سلاح ورزی تعدد شرکت‌های تاسیس توسط ایشان در سال‌های اخیر در رشته‌‌های اقتصادی غیر مرتبط است. ایشان از سال ١٣٩٠ از دوره هفتم هیات نمایندگان که وارد هیات رئیسه اتاق بازرگانی شدند .در طی ۱۲ سال گذشته مجموعا ۲۷ شرکت به نام ایشان در روزنامه رسمی ثبت شده است که باعث جلب نظر در خصوص علت ثبت این شرکت‌ها شده است. تنها در سال  ١٣٩٩ تعداد ٥ شرکت تاسیس شده است.