ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفتگو با «نود اقتصادی» اظهار داشت: گوشت نیم میلیون تومانی واقعیت ندارد و حاصل فضاسازی رسانه‌ها و فضای مجازی است. 

وی بیان کرد: دولت به منظور کاهش قیمت، گوشت تنظیم بازاری را با قیمت ۲۳۲ هزار تومان عرضه می‌کند. گوشت ۲۳۲ هزار تومانی امروز بصورت گسترده در ۲۲ میدان میوه و تره‌بار شهرداری و در اقصی‌نقاط شهر تهران عرضه می‌شود. 

ایوب فصاحت گفت: عرضه گوشت ۲۳۲ هزار تومانی از ۱۰ روز آینده دو برابر می‌شود و چند محموله گوشت دیگر وارد تهران خواهد شد. این عرضه گسترده گوشت تنظیم بازاری قطعا قیمت گوشت را در سطح بازار تهران کاهش جدی خواهد داد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: مشخص نیست گوشت ۵۰۰ هزار تومانی کجا فروخته می‌شود و تنها با یک تصویر که معلوم نیست از کجا تهیه و منتشر شده است می‌گویند قیمت گوشت در تهران نیم میلیون تومان شده است.

وی بیان کرد: میانگین قیمت گوشت شقه در تهران بین ۲۸۰ تا ۲۹۰ هزار تومان است و چندان بالاتر از این رقم‌ها نیست.

فصاحت گفت: برخی افراد از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل رفاه و شهروند خرید می‌کنند و بعد می‌گویند قیمت گوشت ۴۰۰ و ۵۰۰ هزار تومان شده است. این اتفاق جدیدی نیست و گوشتی که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود همیشه با گوشت سطح بازار و گوشت تنظیم بازاری سازمان میادین شهرداری اختلاف قیمت بسیار زیادی دارد.