به گزارش" نود اقتصادی "، تاکنون بیشتردریافت کنندگان کارت های هدیه پس از نقد کردن وجه کارت هدیه و یا هزینه کردن آن برای خرید ، فیزیک کارت را معدوم می کردند چراکه جذابیت کارت هدیه فقط مبلغ شارژ شده در کارت بود . اگرچه تاکنون بانک ها برای افزایش تمایل مردم به تهیه کارت های هدیه در ایام مناسبتی و پایان سال حرکت هایی را انجام داده اند اما در این میان همزمان با فرارسیدن ایام و اعیاد مبارک ماه رجب ، شعبان و همزمانی این مناسبت های فرخنده با نوروز باستانی ، برای پاسداشت این رویداد های ارزنده، جشنواره کارت های هدیه بانک دی با تدابیری قابل توجه آغاز شد .

معیارهای امتیاز دهی

براساس این گزارش، در جشنواره کارت های هدیه بانک دی ، برای خریداران کارت هدیه به ازای هر 500 هزار ریال، 50 امتیاز در زمان خرید در نظر گرفته می شود .البته حداقل امتیاز برای شرکت در قرعه کشی 200 امتیاز است. بر این اساس به ازاء خرید حداقل یک کارت هدیه 2 میلیون ریالی، کارت هدیه خریداران در قرعه کشی فعال خواهد شد . همچنین دارندگان کارت هدیه بر اساس مانده روزانه کارت هدیه به ازای هر 500 هزار ریال، 100 امتیاز دریافت و حداقل امتیاز لازم برای شرکت در قرعه کشی ویژه دارندگان کارت هدیه، 2000 امتیاز است . در صورتی که مانده کارت هدیه به زیر مبلغ 500 هزار ریال برسد دارندگان کارت، از فهرست قرعه کشی حذف می شوند.

تنوع هدایا و شرایط بهره مندی

نکته قابل توجه اینکه برای رده بندی امتیازهای دارندگان کارت هدیه برای سطح اول با امتیاز 4000‏لی 1000 جایزه کارت هدیه 10 میلیون ریالی و در سطح دوم با 4000 امتیاز به بالا کارت هدیه 20 میلیون ریالی در نظر گرفته شده است .

 این گزارش می افزاید : برای شرکت در جشنواره و قرعه کشی کارت های هدیه بانک دی ، نیازی به ثبت نام در سامانه خاصی وجود ندارد و تمامی کارت های صادر شده بانک دی از تاریخ شروع جشنواره، به صورت خودکار و با رعایت معیارهای امتیاز دهی، در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

ذکر این نکته ضروری است که در پایان زمان برگزاری جشنواره کارت های هدیه بانک دی ، دو قرعه کشی به طور مستقل از هم برگزار خواهد شد. قرعه کشی اول ویژه خریداران و قرعه کشی دوم ویژه دارندگان فیزیک کارت هدیه است. بر این اساس یک فرد به صورت همزمان می تواند ابتدا به عنوان شرکت کننده و برنده قرعه کشی اول (خریدار کارت هدیه) و همزمان به عنوان شرکت کننده و برنده قرعه کشی دوم (دارنده فیزیک کارت هدیه) در جشنواره مذکور حضور یابد و از هدایای مد نظر بهر ه مند شود .

یاد آوری می شود هر یک از کارت های هدیه خریداری شده بانک دی به صورت مستقل در جشنواره و قرعه کشی شرکت داده خواهند شد. لذا اگر مشتریان بیش از یک کارت هدیه خریداری و تهیه کرده باشند، هر کارت به صورت مستقل و با توجه به معیارها و ضوابط اعلام شده در سامانه جشنواره کارت های هدیه بانک دی ثبت می شود.

جشنواره کارت های هدیه بانک دی از اول بهمن ماه سال جاری آغاز ودر 31 فروردین ماه 1402 به پایان خواهد رسید . علاقه مندان به شرکت در این جشنواره، برای کسب اطلاع بیشتر از این رویداد قابل توجه می توانند به شعب یا سایت بانک دی مراجعه کنند.