به گزارش «نود اقتصادی»، نرگس رحیمی دبیر اجرایی «نخستین رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص» با تشریح اهداف رویداد پیش رو اظهار داشت: طی یک فرخوان گسترده به ۹۱۱ شرکت دانش بنیان که مدیریت آنها بر عهده بانوان بود، اعلام شد تا در صورت تمایل در نخستین رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص شرکت کنند.

 

وی ادامه داد: پس از بررسی درخواست‌ها برای حضور در رویداد مذکور، از ۱۱۰ شرکت جهت شرکت در رویداد دعوت به عمل آمد. همچنین تصمیم بر این شد از میان شرکت‌های حاضر در رویداد به ۵۰ شرکت دانش بنیان غرفه نمایشگاهی اختصاص داده شود.

 

رحیمی با تشریح بخش‌های مهم رویداد پیش رو، بیان داشت: قرار است در این رویداد مهم یک «پنل گفتگویی» با حضور سرکار خانم رفیعی نماینده حوزه انتخابیه تهران و رئیس بنیاد زنان متخصص، آقای دهنوی رئیس فراکسیون دانش بنیان و آقای دهقانی فیروز آبادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شود که فرصتی برای طرح مشکلات شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

 

دبیر اجرایی «نخستین رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص» تأکید کرد: ارائه تجربه زیسته بانوان موفق در سه اجرای زنده از دیگر بخش های جذاب این رویداد خواهد بود.

 

گفتنی است؛ «نخستین رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص» در تاریخ بیست و دوم دی‌ماه و همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار خواهد شد.