به گزارش «نود اقتصادی» به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، فریدون یاسمی در باره میزان افزایش مصرف سوخت در روز گذشته افزود: حدود دو میلیون ۸۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده است.

 

وی اظهار کرد: در پنج جایگاه عرضه سوخت که در نقطه صفر مرزی در جهت سوخت‌رسانی به ناوگان حمل و نقل حامل زوار مستقر است، بیش از ۸۷ هزار لیتر نفتگاز از ۱۷ شهریور تا روز گذشته (۲۳شهریور) مصرف شده است.

 

به گفته وی، همه جایگاه‌های سوخت از ورودی تا خروجی استان، با توجه اینکه کرمانشاه در مسیر زوار در مسیر مرز خروجی مهران و مرز خروجی خسروی است فعال است و از وضعیت بسیار مطلوبی از نظر موجودی فرآورده برخوردار هستند.

 

یاسمی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس وظیفه جابه جایی مسافران از مرز خسروی به قصر شیرین در مسیر برگشت زوار از کربلای معلی را برعهده دارند، خاطر نشان کرد: حدود ۱۵۰ اتوبوس نیز در حال انتقال زوار از قصرشیرین به خسروی برای عزیمت به کربلای معلی هستند ضمن‌اینکه این جایگاه‌ها برای سوخترسانی به ناوگان حمل و نقل تا کنون بدون مشکل وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند.

 

وی درباره کارت‌های آزاد جایگاه‌ها نیز اطمینان داد که کارت آزاد سوخت به اندازه کافی در جایگاه ها موجود است.

 

یاسمی بر آماده بودن همه جایگاه‌ها از نظر کیفی و کمی تاکید و تصریح کرد: افزون بر این نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی نیز آماده خدمات‌رسانی هستند.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از حضور روزانه خود در جایگاه‌ها به ویژه جایگاه‌های مستقر در مرز خسروی خبر داد و اظهار کرد: تمامی موارد مربوط به جایگاه‌ها توسط تیمی از بازرسان شرکت به صورت شبانه‌روزی رصد و پایش می‌شود.

 

وی در پایان از معاون وزیر در حوزه پالایش و پخش، مدیرعامل و مدیر عملیات شرکت ملی پخش، استاندار کرمانشاه و همه کارکنان منطقه که در این کار بزرگ همراه و همدل بودند، تقدیر و تشکر کرد.