به گزارش «نود اقتصادی» به نقل از سکان نیوز، با فرارسیدن ایام تعطیلی مجلس شورای اسلامی و به تأخیر افتادن و اتمام زمان دولت جهت تعیین و معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه، جمعی از تعاونگران طی نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور خواستار تسریع در معرفی وزیر و سر و سامان بخشیدن امور این وزارتخانه شدند که متن نامه فوق الذکر به شرح ذیل می باشد؛

حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی(دامت افاضاته)*

*رییس محترم جمهوری اسلامی ایران*

سلام علیکم؛

باز هم امید کارکنان و ابواب جمعی ابر وزارتخانه معظم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یأس تبدیل شد.

آقای رئیس جمهور محترم، معاون پارلمانی و سخنگوی محترم شما قول داده بود، چهارشنبه نهم شهریور وزیر تعاون کار و رفاه را معرفی کند؛ اما شنیده ها حاکی از لابی مدیران و معاونین وزارتخانه مذکور (که منتصب آقای عبدالملکی بوده اند و همگی بدون سابقه کار و خارج از بدنه وزارت منصوب شده اند و در طول یکسال گذشته با ضعف در عملکرد خود، مشکلات عدیده ای برای دولت ایجاد نموده اند)دارد و حال از ترس تصمیمات درست و کارشناسانه **فرد مد نظرجنابعالی* و از دست دادن پست خود برای تخریب نیروی انقلابی و پاکدست برای جلوگیری از رسیدن به کرسی وزارت دست بکار شده و در همین راستا جلساتی با بزرگان دولت و مجلس داشته اند؛ آیا این آزادگی است که عده ای برای حفظ صندلی بداخلاقی نمایند؟

آیا صلاح است آقایان محترم رئیس مجلس و معاونین رئیس جمهور به نظرات مغرضانه این افراد توجه نمایند؟! مگر قرار نبود در دولت کرامت، مدیران به حرف مردم با کار کارشناسی امور مسایل کشور را اداره کنند؟ چرا بخاطر عده ای کارنابلد سودجو هم حرف کارشناسان نادیده گرفته شده و هم با سفره مردم و ابواب جمعی اعم از اصناف و تعاونی ها و تشکلات و جامعه کارگری بازی میشود؟

آقای رئیس جمهور شنیده شده شما بدون توجه به این بازی های سیاسی به خوبی ورود نموده و تصمیم گرفته اید *و اخبار رسیده حاکی از اینست که فردی ولایت مدار ، پخته و دارای سوابق متنوع و مرتبط با وزارتخانه ما، که در سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه تجربه دارد را به عنوان گزینه انتخاب و مد نظر قرار داده اید* .

سید بزرگوار این اقدامتان نشان از درایت و ریشه و ذات پاک شما دارد . *درخواست میکنیم، خودتان اقدام عاجل نمایید* و به این بداخلاقی ها اعتماد نکرده و از تضعیف سربازان خوشنام نظام که در پیچ های سخت نظام، امتحان خود را پس داده اند، جلوگیری فرمایید. و ما همراه با وزیر انقلابی و کاردان منتخب، چونان سربازانی، در خدمت دولت انقلابی و اهداف متعالی آن خواهیم بود .

ان الله یسمع و یری

*جمعی از تعاونگران ، تشکلات کارگری و کارفرمایی و کارکنان (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه)*