به گزارش «نود اقتصادی»، عمار سعیدیان‌فر با اعلام خبر آغاز ثبت نام از خبرنگاران برای دریافت سهمیه طرح ترافیک سال ۱۴۰۱ گفت: از روز ۱۵ اسفند ماه فرآیند ثبت نام آرم طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۱ خبرنگاران آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه مطابق هر سال می‌توانند با مراجعه به سامانه «تهران من» نسبت به ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری اقدام کنند، گفت: خبرنگاران محترم می بایست پس از ورود به سامانه تهران من و کلیک روی نام و نام خانوادگی خود وارد قسمت «خبرنگار هستم» شوند و پس از آن مدارک خود اعم از مدارک هویتی، معرفی نامه، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در این قسمت بارگذاری کنند.

به گفته سعیدیان‌فر، به منظور تسریع تخصیص فرآیند کارت بلیت خبرنگاری، خبرنگاران فقط می‌توانند صرفاً در طرح ترافیک و یا کارت بلیت خبرنگاری ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: به افرادی که ثبت نام طرح ترافیک انجام می‌دهند اما سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری از سوی رسانه مربوط به آنها تخصیص نیابد، به صورت خودکار کارت بلیت خبرنگاری تخصیص خواهد یافت.

سرپرست معاونت بهره برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی با تاکید بر اینکه عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند اما با این حال می‌بایست مدارک خود را مجدداً بارگذاری و بروزرسانی کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، وی خاطر نشان کرد: سهمیه‌های طرح ترافیک خبرنگاری سال ۱۴۰۰ تا زمان پایان تخصیص سهمیه های سال ۱۴۰۱ اعتبار خواهد داشت.