به گزارش «نود اقتصادی»، سید مالک حسینی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد در دوران علی طیب نیا، وزیر اسبق اقتصاد در دولت حسن روحانی از هیات مدیره صندوق بازنشستگی و کارکنان بانک‌ها سر درآورد!

از سید مالک حسینی به عنوان یکی از فعالین رسانه‌ای و روابط عمومی مرتبط با دولت حسن روحانی یاد می‌شود که از قضا بعد از جدایی از روابط عمومی وزارت اقتصاد، راهی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در دوره مدیریت حناچی بر شهرداری تهران شد.

مالک حسینی از زمان آمدن علیرضا زاکانی به شهرداری تهران در مردادماه سالجاری تا همین اواسط آذرماه هم صندلی مدیرعاملی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی را حفظ کرد، هرچند که در نهایت از این سمت کناره گرفت.

او اکنون بدون داشتن هرگونه سابقه پولی و بانکی به عنوان عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی، وظیفه و از کار افتادگی کارکنان بانک‌ها منصوب شده است.

گفته می‌شود که پرداخت حقوق و مزایا و ارائه خدمات جانبی به حدود ۱۱۷ هزار نفر از بازنشستگان، از کارافتادگان و وظیفه بگیران سیستم بانکی کشور بر عهده این صندوق است.

صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها در شرایط فعلی سهامدار تعدادی از شرکت‌های بزرگ فعال در بورس است. هرچند که گزارشات سال مالی این صندوق درراستای شفافیت مدت‌ها است که منتشر نشده است.

خبرنگار: میلاد گودرزی