آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن قطعه‌سازان و یکی از مدعوین دیدار رهبری با تولیدکنندگان در گفت‌وگو با «نود اقتصادی» اظهار داشت: مهمترین مشکلی که مقام معظم رهبری در رأس فرمایشات‌ امروزشان در دیدار با فعالان اقتصادی بیان کردند عدم وجود یک سند راهبردی بالادستی برای توسعه کشور بود که با جابجایی دولت و مجلس‌ها تغییر نکند.تولیدکنندگان نیز در سخنان خود به مشکلات مهمی مانند چند نرخی بودن ارز و موانع کسب و کار اشاره کردند. 

وی بیان کرد: بیانات رهبری در خصوص گرانی افسار گسیخته بازار آزاد خودرو و ما به التفاوت قیمت تا کارخانه و ضعف شدید کیفیت خودروها کاملا درست بود اما تمام این مشکلات به این دلیل است که دو خودروساز بزرگ کشور توسط حاکمیت، سیاست گذاری شده و توسط دولتها اداره می‌شوند.

محبی‌نژاد گفت: امروز باید نمایندگان مجلس به دلیل قانون‌گذاری های اشتباه و ادوار دولت‌ها به دلیل اعمال سلیقه شخصی در صنعت خودرو پاسخگوی فاجعه فعلی باشند. 

دبیر انجمن قطعه سازان افزود: مردم و قطعه‌سازان قربانی سیاست‌ گذاری‌های غلط صنعت خودرو از سال ۹۰ تا همین امروز شده‌اند. انجمن همگن قطعه سازان بارها با اشاره به مشکلات صنعت، خواستار تغییر ساختار صنعت خودرو از دولت‌ها بوده ولی توصیه های ما به گوش مسئولین نرفته است.