به گزارش «نود اقتصادی»،‌ مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک اظهار داشت: خبری راجع به حضور پررنگ بنده در رسانه‌ها علی‌الخصوص تلویزیون توسط «نود اقتصادی» منتشر گردید که البته در انتشار آن رعایت انصاف نشد. به این دلیل که حضور بنده در یک ماه و نیم گذشته و با القاء اینکه با روی کار آمدن دولت جدید این حضور، پررنگ شده، اعلام شده است!
 
وی بیان کرد: کافی است به اینستاگرام اینجانب مراجعه فرمایید و ببینید این حضور پررنگ، از ابتدای حضورم در جایگاه معاونت فنی پررنگ بوده است و اتفاق جدیدی نیفتاده است؛ ضمناً مثلاً من از ورود اولین محموله واکسن در بهمن سال گذشته، پای پرواز حضور داشته‌ام و گزارش تمام واکسن‌ها، در اینستاگرام، به روز با تصویر و توضیح قید شده است. 

معاون فنی گمرک بیان کرد: همچنین، بنده به جز یک بار، هرگز از هیچ رسانه‌ای برای حضور خود در رسانه درخواستی نداشته‌ام که از همکاران گرامی خود می‌توانید بپرسید و تازه بدلیل حجم کار بالا، بسیاری از دعوت‌ها را نپذیرفته‌ام! 

وی در ادامه افزود: اگر انتقادی هم به دولت قبلی داشته‌ام، در حضور خود دولت اعلام می‌کردم و اسنادش موجود است و به سوابق به راحتی می‌توان دست یافت.  هر کسی هم تشخیص دهد و بخواهد و بتواند همین بار سنگین را از دوش من بردارد من دستش را هم می‌بوسم. 

ارونقی در پایان بیان داشت: در مجموع به خاطر تهیه این مجموعه تشکر می‌کنم و امیدوارم برای ماه‌های قبل نیز چنین مجموعه‌ای تهیه شود تا در گنجینه خاطراتم نگهداری کنم.