به گزارش «نود اقتصادی»، روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب مجدد ادعای حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ایشان هیچ سند و مدرکی در مورد نسبتهای ناروایی که به آقای عبدالملکی وزیر  پیشنهادی کار زده اند، ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر سلامت نفس، تواضع و کارآمد بودن عبدالملکی از اتهام پول پاشی به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراز تاسف کرده و افزود: در مقابل، کسانی که از روحیه فسادستیزی عبدالملکی ترسیده اند، در جهت تخریب جوانترین وزیر پیشنهادی رئیس جمهور و با اغراض کاملا سیاسی هزینه های بسیاری کرده اند که به راحتی قابل مشاهده است. 

وی اظهار داشت: این نسبتی که به عبدالملکی داده می شود علاوه بر تهمت به ایشان، توهین به شخص رئیس جمهور نیز هست. رئیس جمهور در انتخاب و پیشنهاد وزرا کاملا مستقل هستند.

ایزدخواه تاکید کرد: تذکر ماده 75 موسوی لارگانی کاملا بی مورد و غیرموجه بود زیرا عبدالملکی از ایشان در نطقش اسمی نبرده بود که بخواهد تذکر دهد.  همچنین این موضوع  شائبه سیاسی کاری و تخریب وزیر پیشنهادی  کاررا به همراه دارد .