به گزارش «نود اقتصادی»، محمدرضا پور‌ابراهیمی، در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد اظهار داشت: در مجلس دهم وقتی خاندوزی معاونت اقتصادی مرکز پژوهش ها را داشت با او آشنا شدم، جدیت و تعصب او برای حل مشکلات مثال زدنی بود.

وی بیان کرددغدغه‌ای که در حوزه کلان اقتصاد همواره مطرح کردیم مطالبات از دولت بود که انجام نشد. امروز این ظرفیت برای مجلس فراهم شده که فردی که خودش پیگیر مطالبات مجلس از دولت بود در دولت حاضر شود.

این نماینده افزود: موقعیت استثنایی برای مردم و کشور و مجلس پیش آمده که فردی از مجلس و آشنا به مطالبات به دولت برود. اصلاح عملیات قانون بانکداری، اصلاح ساختار نظام مالیاتی، اصلاح قوانین در شفافیت اطلاعات مالی در کشور، تعیین تکلیف سهام عدالت از موضوعات قابل رسیدگی است که در کمیسیون اقتصادی مطرح است و مسئول رسیدگی به برخی از آنها در مجلس خاندوزی است.

پورابراهیمی گفت: اگر طرح های مجلس با محوریت وزارت اقتصاد عملیاتی شود باعث بهبود شاخص های اقتصادی در کشور خواهد شد. شرط رییس جمهور در معرفی وزرا انقلابی بودن، بود. ما از آقای خاندوزی حمایت می کنیم و در کمیسیون اقتصادی هم قاطعانه پای او می ایستیم.