به گزارش «نود اقتصادی»، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک  پلیس راهور  تهران بزرگ ضمن تبریک اعیاد و تبریک ویژه بمناسبت قهرمانی ها در  المپیک  به مردم شریف و قهرمانان ، در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی  پایتخت  در صبحگاه یک‌شنبه سوم مرداد  ماه ۱۴۰۰  اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی شش روزه و در آخرین روز این تعطیلات  ، شاهد ترافیکی روان و بدون مشکل در اکثر محورها و معابر  شهر تهران  هستیم .

سرهنگ رنجبر ادامه داد : برخی رانندگان با توجه به خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت غیر مجاز می نمایند که این تخلفات از دید پلیس چه به صورت محسوس و نامحسوس  و از طریق  دوربین  های مرکز  کنترل ترافیک  دور نخواهند ماند .

او گفت : بزرگراههای  شهید همت ، شهید زین الدین ، شهید بابایی ، شهید چمران ، شهید سلیمانی دارای ترافیکی روان و در حال حرکت و بدون مشکل می باشند .

 رنجبر ضمن تشکر از شهروندان بخاطر رعایت و مدیریت  ترافیک  در این چند روزه تعطیلات گفت : شهروندان در این مدت  تعطیلات  شش روزه به خوبی تردد های خود را مدیریت کرده و تردد خیلی کمتری در سطح معابر داشتند

او افزود : در این چند روز تعطیلات و برابر اعلام ستاد ملی میارزه با کرونا طرح ترافیک نداشتیم اما  از فردا این طرح اجرا شده و رانندگان تهرانی می بایست به این موضوع اگاهی داشته باشند و تردد خود را مدیریت نمایند .

 او بیان داشت: در این مدت اما طرح تردد شبانه و ممنوعیت تردد از ساعت 22:00 الی 03:00 بامداد اجرا می گردید و از فردا نیز این طرح همانند روزهای گذشته به قوت خود باقی است .

سرهنگ رنجبر گفت : در این شش روزه به واسطه تعطیلی مراکز معاینه فنی دوربین ها ثبت تخلف معاینه فنی انجام نداده ولی رانندگان مطلع باشند که از فردا ثبت تخلف به روال قبل خود بازگشته و خودروهایی که  معاینه فنی  نداشته باشند را جریمه خواهند کرد .