به گزارش «نود اقتصادی»، از اعلام روز شنبه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، «عمار سعیدیان‌فر» در این باره اظهار داشت: افرادی که تا دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به منظور دریافت کارت بلیت و طرح ترافیک در سایت تهران من ثبت‌نام کرده‌اند، نیازمند ثبت‌نام مجدد نیستند.

وی افزود: فرایند بررسی مدارک اصحاب رسانه در حال انجام است و در صورت نقص مدرک با پیامک به تلفن همراه متقاضی مربوطه اطلاع رسانی می‌شود.

سعدیان فر اضافه کرد: افراد مذکور باید نسبت به رفع نواقص و بارگذاری مجدد مدارک صحیح در حساب کاربری سایت تهران من اقدام کنند.  

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک پایتخت خاطرنشان کرد: تخصیص نهایی سهمیه‌های طرح ترافیک خبرنگاری از ۱۶ خرداد امسال آغاز می شود و به افرادی که در سایت تهران من ثبت‌نام خبرنگاری نکرده باشند یا دارای نقص مدرک هستند، امکان تخصیص طرح ترافیک یا کارت بلیت خبرنگاری وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها که مالکان خودروها جریمه نشوند، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می شود.

بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران هم اکنون طرح های ترافیکی پایتخت در روزهای عادی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می شود.