به گزارش «نود اقتصادی»، مدرسه پیشرفت، همزمان با گرامیداشت شهدای هسته ای و روز ملی فناوری هسته ای و برگزاری نشست تخصصی «پیشرفت و تحول حکمرانی» افتتاح شد.

مدرسه پیشرفت با هدف گفتمان سازی مولفه های پیشرفت اسلامی_ایرانی و عدالت فعالیت خود را آغاز کرد. در ترم بهار مدرسه پیشرفت بیش از ۳۰ دوره آموزش مجازی طراحی و برگزار می شود که شامل ۳۰۰۰ دقیقه معادل ۵۰ ساعت دوره آموزش آفلاین  در حوزه های گفتمانی و مهارتی است.

ثبت نام در کلاس‌ها و دوره‌های ترم بهار ۱۴۰۰ مدرسه پیشرفت  بصورت مجازی (آنلاین و آفلاین) امکان پذیر می باشد. افرادی که امکان شرکت در دوره های مجازی آنلاین را ندارند می‌توانند از طریق ثبت نام در دوره های مجازی به صورت آفلاین به فایل فیلم و صوت جلسات برگزار شده دسترسی پیدا کنند.

درس‌گفتارها در موضوعات مساله محور و حوزه های متنوعی همچون: مبانی دوگانه توسعه و پیشرفت، پیشرفت و تحول حکمرانی، گام دوم و پیشرفت، پیشرفت و سلامت، پیشرفت در حوزه زنان و خانواده در مسیر گام دوم انقلاب، روایت پیشرفت محلی و منطقه ای، الگوها و تجربه های موفق(اتم)، الگوی تشکیلات و سازماندهی حلقه های میانی، رسانه پیشرفت، شهر و پیشرفت، دانشگاه و پیشرفت، فنون و مهارت برگزار خواهد شد.

در این دوره حضور اساتید برجسته ای چون: حجت الاسلام خسروپناه، حجت الاسلام ذوعلم، دکتر سید مهدی زریباف، استاد شهریار زرشناس، استاد رحیم پور ازغدی، دکتر عرب اسدی، دکتر روح الله ایزدخواه، دکتر سید محمدرضا آقامیری، دکتر عادل پیغامی، دکتر علی احمدی، دکتر سینا کلهر، دکتر محسن دنیوی و... در ترم بهار ۱۴۰۰ فضای متفاوتی ایجاد کرده است.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس سایت این مجموعه  pishraftsch.com    مراجعه و یا به شماره ۰۹۳۸۰۵۰۴۳۲۲ پیامک ارسال نمایند.