محمد ولدخانی، رئیس اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه در گفتگو با «نود اقتصادی» اظهار داشت: دولت با کوچکترین مدیریت در همان دو هفته تعطیلات عید نوروز می‌توانست کرونا را مهار کند ولی چنین کاری نکرد. با یک مدیریت غلط حتی جلوی سفرها و دید و بازدیدها را هم نگرفتند.

وی بیان کرد: دولت تا امروز کوچکترین حمایتی از اصناف نکرده و ما تنها در برابر کرونا ایستاده ایم. فروش پارچه در صنف ما بصورت فصلی انجام می‌شود ولی الان دیگر مواد اولیه به دست تولیدکنندگان ما نمی‌رسد و حتی نمی‌توانیم پارچه ملحفه مورد نیاز بیمارستان‌ها را تأمین کنیم.

ولدخانی افزود: دیگر کسی به کارخانه های تولید پارچه سفارش نمی‌دهد و کارخانه‌ها مجبورند تعدیل نیرو کنند. به صنعت نساجی آسیب بزرگی خورده است. در سال پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید بزرگ‌ترین مانع تولید کشور خود دولت است. آن هم وقتی اصناف را بسته و بانک ها را باز گذاشته اند تا چک کسبه برگشت بخورد و آبرویشان برود.

وی ادامه داد: سازمان امور مالیاتی اصلا به حرف ما توجه نمی‌کند و در هیچکدام از جلسات اصناف شرکت نمی‌کند ولی مدام به کسبه اخطار و پیامک می‌فرستد که بدهکار هستید و باید بدهی خود را بپردازید.