مدیرعامل شرکت بیمه سرمد، خبرداده که هیات مدیره این شرکت، همچنان علاقمند به ادامه همکاری و ماندن او در سمت مدیرعامل این شرکت بیمه ای است و گفته که  رفتن او از این شرکت، هنوز قطعی نشده است.

مهدی مهدوی در گفتگو با «نود اقتصادی»، درباره پیوستن غلامرضا تاجگردون به این شرکت بیمه ای هم گفت که در حال حاضر، گمانه زنی هایی برای  پیوستن افراد مختلف به شرکت بیمه سرمد وجود دارد که یکی از آنها هم تاجگردون است.

به تازگی برخی رسانه ها از جدایی مهدی مهدوی، از مدیریت عامل شرکت بیمه سرمد و پیوستن غلامرضا تاجگردون به این شرکت بیمه ای سخن به میان آورده اند.

از غلامرضا تاجگردون، به عنوان منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی یاد می شود که تیرماه امسال نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون مخالفت کردند.
غلامرضا تاجگردون درفاصله سال های 91 تا 93 دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران هم بوده است.

پیشتر، اکبر عباسی ملکی، عضوهیات مدیره شرکت بیمه سرمد در گفتگو با «نوداقتصادی» خبر انتصاب غلامرضا تاجگردون، دبیر کل پیشین سندیکای بیمه گران ایران به مدیریت عاملی شرکت سرمایه گذاری وابسته به بیمه سرمد را رد و اعلام کرد که تاجگردون به صنعت بیمه باز نمی گردد!

حالا، مهدوی، مدیرعامل شرکت بیمه سرمد، تاکید کرده که در حال رایزنی با سهامداران این شرکت بیمه ای برای نحوه ادامه همکاری خود با آنها است.