ابراهیم رادوافزون، معاون سابق وزارت نفت، به تازگی در گفتگو با «نود اقتصادی»، یکی از خواسته‌های جدی بازنشستگان صنعت نفت را ارزیابی گزارشات مالی ۱۰ ساله صندوق بازنشستگی و شرکت‌های تابعه آن برشمرده و اعلام کرده که عملکرد تعدادی از شرکت‌های تابعه صندوق ناشفاف است و براساس اساسنامه موجود، رئیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت نداریم، پس رئیس فعلی صندوق با چه مجوزی در صندوق  امر و نهی می‌کند؟

به فاصله اندکی بعد از انتشار این مصاحبه، روابط عمومی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت، با انتشار جوابیه‌ای بدون نام بردن از "ابراهیم رادوافزون"، و حتی رسانه مورد مصاحبه،‌ با عنوان" امان از تلاش برای  جلب توجه" تصریح کرده که یکی از بازنشستگان که در گذشته از حوزه وزارت علوم وارد صنعت نفت شده و مناصبی را هم بر اساس  روابط و نه تخصص کسب کرده، گفته که سالها در تلاش بوده تا دست اندرکاران امر را متوجه امور سازد!

ببینید:
رئیس فعلی صندوق بازنشستگی صنعت نفت با چه مجوزی در صندوق امر و نهی می‌کند؟

پروژه ایران "ال ان جی" ۱۰ سال است خوابیده و میلیاردها تومان از پول بازنشستگان صنعت نفت درحال از بین رفتن در این پروژه است!

در جوابیه تند و کنایه آمیز این صندوق آمده: همین فرد مدعی شده که یکی از مسئولان صندوق‌ها نفتی نیست و بنابراین حسی نسبت به مشکلات ندارد اما نگفته‌اند که کدام مشکل صنعت نفت با دخالت خود ایشان رفع شده است؟ در برخی مناصب هم که بوده‌اند بعد از مدتی کوتاه تودیع شده‌اند.

در خلال این جوابیه با ادبیاتی تند، ادعا شده که سخنان وی، بیشتر از روی علاقمندی به حضور در فضای رسانه‌ای و شهرت طلبی بوده و این فرد از عبارتی مانند اتلاف منابع برای برانگیختن احساسات مخاطبان استفاده می‌کند. انتشار این جوابیه، در واقع ، چندمین جوابیه روابط عمومی صندوق های بازنشستگی ،پس اندازو رفاه کارکنان صنعت نفت به گزارش ها و مصاحبه های پایگاه خبری «نود اقتصادی« است.

به نظر می‌رسد با توجه به متن جوابیه منتشر شده، روابط عمومی صندوق‌های بازنشستگی، پس اندازو رفاه کارکنان صنعت نفت به جای ارایه پاسخ‌های قانع کننده، ترجیح داده تا با ادبیاتی کنایه آمیز، شخصیت معاون سابق وزارت نفت  را زیر سوال ببرد تا اینکه پاسخ های قانع کننده به ابهامات این مقام ارشد در گذشته ارایه کند!