به گزارش ‌«نود اقتصادی»، چند روز قبل امین احمدیان، همسر بهاره هدایت، متهم امنیتی فتنه ۸۸ و آبان ۹۸ توانست به نمایندگی از صندوق بیمه روستایی و عشایری به عضویت در هیأت مدیره بیمه البرز درآید. امین احمدیان به علت داشتن حواشی در اسفندماه گذشته از هیأت مدیره بیمه ملت برکنار شد.

بهمن ۹۸ بود که شنیده شد احمدیان قرار است به عنوان جایگزین نظرعلی صلاحی‌نژاد مدیرعامل نجومی‌بگیر و عزل‌شده بیمه ملت، روانه این شرکت بیمه‌ای شود اما سوابق وی، مانع این انتصاب شد.

صندوق بیمه روستایی و عشایری، از شرکتهای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و مشخص نیست در حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چه می‌گذرد که فردی با چنین سوابقی توانسته از کانال نظارتی این بخش عبور کرده و بعنوان نماینده شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه، برای عضویت در هیأت مدیره بیمه البرز معرفی شود.

یک مقام آگاه در بیمه مرکزی  درباره اینکه صلاحیت امین احمدیان با وجود این سوابق چگونه از سوی حراست بیمه مرکزی تائید شده است، گفت: حراست بیمه مرکزی از حراست دستگاهی که وی را معرفی کرده، استعلام می‌کند و از آنجا که پاسخ استعلام از وزارت کار مثبت بود، حراست بیمه مرکزی نیز به استناد همان، صلاحیت وی را تائید کرد و از حراست وزارت کار باید سوال کرد که چگونه اقدام به تائید صلاحیت وی کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر