اخبار شرکتها-آمارها نشان می دهد که شرکت خوراک دام پارس پس از چند سال زیان عملیاتی در سال جدید سودده شده است. افزایش سود در گزارش شش ماهه و ادامه روند سوددهی نشان می دهد که این شرکت سال مالی اخیر را می تواند با وضعیت مناسبی به پایان برساند. 

این شرکت که زمانی اولین و تنها تولیدکننده خوراک دام و طیور در کشور بود طی سالیان گذشته به دلیل انتخاب های نامناسب و جابجایی های متوالی در راس هرم شرکت سهم بازار خود را به تدریج از دست داده و درحال ورشکستگی و نیمه فعال بود اما از ابتدای دی ماه سال ٩٨ دچار تغییرات شده است. 

دکتر جواد تکی زاده مدیرعامل جدید شرکت معتقد است که افزایش سوددهی شرکت در شش ماه اخیر علیرغم فراگیر شدن ویروس کرونا به دست آمده و با عادی شدن شرایط؛ شرکت خوراک دام پارس روزهای درخشانتری را خواهد دید. 

این شرکت حتی در ایام تعطیلی به واسطه تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا و تغییرات نرخ ارز و کمبود نهاده در کشور به تولید ادامه داده و جای خود را در بازار خوراک دام و طیور کشور مجددا تثبیت کرده و درحال گسترش حوزه فعالیت است که تعمیرات و اورهال خطوط تولیدی و برنامه ریزی جهت استفاده حداکثری از طرفیت های عملی نشان از خیز شرکت جهت افزایش تولید و کسب سود حداکثری برای سهامداران دارد. 

تکیزاده تغییرات ایجاد شده را ناشی از تلاش کارکنان شرکت دانست و هدف خود را خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران و ایجاد اشتغال پایدار در این شرایط سخت اقتصادی عنوان کرد.