به گزارش «نود اقتصادی»، حسین مدرس خیابانی، قائم مقام وزیر صنعت اظهار داشت: بر اساس مصوبه امروز ستاد تنظیم بازار، هیچگونه توقفی در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط با تامین اقلام، توزیع، لجستیک و حمل و نقل کالاهای اساسی، ارزاق عمومی، مواد شوینده و بهداشتی مورد نیاز مردم صورت نخواهد گرفت و کار با قدرت و قوت ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: عملیات تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تعطیل‌بردار نیست. تولیدکنندگان و جامعه صنفی کشور در کنار کادر درمانی ایثاگر، به بهترین شکل امر تولید و توزیع و لجستیک کالاهای مورد نیاز مردم را پیش خواهند برد؛ بنابراین انتشار شایعاتی مبنی بر قرنطینه تهران به شدت تکذیب شده و ستاد تنظیم بازار نیز، در ابلاغیه‌ای سراسری به تمامی استانداران کشور، اعلام کرده که هیچ فعالیتی از جنس تامین اقلام مایحتاج ضروری مورد نیاز مردم، متوقف نخواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: آنچه که دستخوش تعطیلی است، فعالیت‌های غیرضروری و تفریحی مردم است که در شرایط کنونی باید متوقف شود؛ بنابراین به هیچ عنوان، اصل کار و تولید کشور تحت الشعاع قرار نخواهد گرفت و در تمامی ساعات شبانه‌روز و به خصوص ایام نوروز سال ۹۹ با قدرت و قوت ادامه خواهد یافت.