«نود اقتصادی»- ترکیب هیات ‌مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی، به طور جدی دستخوش تغییر و تحول شده که از جمله نتایج آن، برکناری فرهاد زرگری، مدیر عامل شرکت مذکور و جایگزینی علی مهدوی پارسا به جای او بوده است.

فرهاد زرگری، دوم خردادماه سال جاری، جایگزین پژمان شعبان پور فرد در شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی شده  بود.

شعبان پور فرد با وجود برکناری از سمت مدیریت عاملی آن شرکت اما همچنان تا مدتها در ترکیب هیات مدیره شرکت مورد اشاره حضور داشت.

فرهاد زرگری، دارای مدرک دکترای پزشکی بوده و در کارنامه کاری او عناوینی چون مدیریت عاملی ایفیک، ریاست بیمارستان بانک ملی، رئیس پزشکی قانونی استان گلستان و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی هم به چشم می‌خورد.

هنوز معلوم نیست که چرا فرهاد زرگری، مدیر عامل تازه برکشیده وتوسم، اینچنین زود هنگام،از این شرکت جدا شده اما هر چه که هست به نظر می رسد با حضور نه چندان قوی او در این شرکت ارتباط داشته است.

حالا، ترکیب هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی، آنچنان زیرو رو شده که دیگر اثری از زرگری، ذاکری و شعبان پور فرد نیست و نفرات جدیدی چون مهدوی پارسا، حسین زاده گوهری و ابراهیم نژاد جایگزین نفرات قبلی شده اند.

گذر زمان اما فرصت بهتری برای قضاوت عملکرد زرگری در کسوت مدیریت عاملی  این شرکت در مدت زمان ده ماه گذشته به دست خواهد داد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی از جمله شرکت های فرعی گروه توسعه ملی ایران بوده و درحال حاضر یکی از شرکت های مطرح در حوزه بازار سرمایه به شمار می رود.