«نود اقتصادی»: شرکت نفت پاسارگاد برای سومین سال متوالی به عنوان واحد برگزیده صنعتی سبز انتخاب و لوح و تندیس زرین همایش ملی صنعت و خدمات سبز را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، در بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز که در محل سازمان حفاظت از محیط زیست برگزار شد، شرکت نفت پاسارگاد به عنوان واحد برگزیده صنعتی سبز انتخاب و موفق به دریافت سه تندیس و لوح سپاس شد.

کارخانه شیراز شرکت نفت پاسارگاد در ارزیابی های صورت گرفته حائز دریافت تندیس زرین و لوح سپاس و کارخانه های آبادان و بندرعباس این شرکت نیز موفق به دریافت تندیس سیمین و لوح سپاس شدند.

این همایش با حضور "عیسی کلانتری" رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، "سعید نمکی" سرپرست وزارت بهداشت، نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد(UNIDO) ، نماینده GIZ آلمان و جمعی از صاحبان صنایع سبز برگزار شد.

حضور نداشتن در فهرست صنایع آلاینده ، نصب و راه اندازی سیستم تصفیه و کنترل آلودگی هوا- آب- صدا و خاک ، نصب و راه اندازی سیستم پایش آنلاین بر روی خروجی دودکش‌ها و خروجی پساب‌ها  و اجرای برنامه مدیریت پسماند، تولید محصولات دوستدار محیط زیست ، مدیریت مصرف انرژی (آب، برق و سوخت) و جایگزینی انرژی‌های پاک، ایجاد و توسعه فضای سبز، استقرار دفتر محیط زیست یا واحد HSE در صنعت و جذب نیروهای متخصص در حوزه محیط زیست و پیاده سازی نظام مدیریت زیست محیطی و اخذ گواهینامه ISO14001 و OHSAS 18001 از جمله اقدامات شرکت نفت پاسارگاد در زمینه زیست محیطی بوده که موجب شد تا سازمان حفاظت از محیط زیست با تندیس زرین از این شرکت تقدیر کند.