موسی الرضا ثروتی نماینده اسبق مجلس در گفتگو با «نود اقتصادی» در در واکنش به اظهارات محمد جواد ظریف که گفته بود "اگر برجام نبود دلار چهار سال پیش به قیمت امروز بود" اظهار کرد: مقام معظم رهبری جواب صحبت‌های آقای ظریف را داده است. لکن همه مشکلات کشور مربوط به داخل است و هیچ ربطی به خارج و برجام ندارد. آقای ظریف بدلیل اینکه فرافکنی کند چنین حرفایی را مطرح میکند. در برجام قرار بود روابط بانکی آزاد شود و قرار بود سرمایه گذاری خارجی به کشور بیاید که متاسفانه هیچ کدام از این قرارها اتفاق نیفتاد.
وی گفت: اینکه آقای ظریف اظهار میکند اگر برجام نبود دلار همان موقع به اندازه الان گران شده بود، این از ساده لوحی آقای ظریف است.

وی در ادامه با بیان اینکه خسارت برجام اینقدر محض بوده که فردی مثل هوشنگ امیر احمدی که خارج نشین  و ضد انقلاب است هم گفته برجام از ترکمنچای هم بدتر است به «نود اقتصادی» گفت چرا او چنین عبارتی را به کار میبرد؟ چون به عنوان یک ایرانی که در آمریکا زندگی می کند احساس ضعف و بی‌حیثتی می‌کند،‌ حالا چطور ظریف میگوید اگر برجام نبود دلار همان چند سال پیش به قیمت الان می‌رسید؟ این برای کشور بد است،‌ فردی که باید محاکمه شود، می آید و میگوید اگر برجام نبود دلار همان چند سال پیش به قیمت الان رسیده بود!