«نود اقتصادی»:شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و نزول رحمت الهی، این شرکت با تشکیل ستاد مدیریت بحران ضمن رصد لحظه به لحظه و مدیریت ، راهبری شبکه توزیع برق، با تمام توان و آمادگی کامل نیروی های عملیاتی شرکت ، نسبت به تامین برق پایدار مشترکان اقدام کرده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که در حال حاضر هیچ گونه مشکلی خاصی در روند تامین برق مشترکین وجود نداشته و تنها موارد محدودی از سقوط درختان در برخی کوچه ها و معابر بر روی شبکه ها و قطع موردی برق گزارش شده است.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، ضمن پوزش ازشهروندان فهیم و هوشمند تهران تقاضا کرده با توجه به احتمال سقوط درختان بر روی تاسیسات برق رسانی و کابل های برق و احتمال قطع برق، ضمن رعایت نکات کامل ایمنی و حریم شبکه در هنگام برف روبی درصورت بروز هر گونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریتهای برق 101 منعکس و با بردباری این شرکت را در تامین برق مطمئن و پایدار یاری رسانند.

در انتهای این اطلاعیه تاکید شده:به اطلاع شهروندان می رساند نیروهای اجرایی شرکت از ساعات اولیه بارش برف در شب گذشته در حال آماده باش بوده و نسبت به رفع هرگونه عیوب پراکنده ناشی از شرایط جوی شبکه برق رسانی اقدام  کردند.