«نود اقتصادی»: ریزش نزولات جوی و بارندگی باران در پایتخت، امروز، نرخ جابجایی مسافر توسط شرکت اسنپ، اپلیکیشن درخواست خودرو تاکسی آنلاین را تا 20 درصد افزایش داد.

ظاهرا" این برای نخستین بار نیست که قیمت جابجایی مسافر در حین تشدید ترافیک افزایش می‌یابد چرا که گفته می‌شود که در زمان اوج ترافیک قیمت نقل و انتقال مسافر افزایش می‌یابد.

خبرنگار «نود اقتصادی» برای راستی آزمایی، حوالی ظهر امروز درخواست یک خودرو برای یک مسیر در حوالی میدان ونک تهران را به ثبت رساند که در پاسخ برای ارسال خودرو، اعلام شد که به دلیل بارندگی و احتمال سنگین شدن ترافیک، نرخ جابجایی مسافر تا 20 درصد افزایش خواهد یافت.

اسنَپ، نخستین سرویس همسفری آنلاین در ایران بوده که از زمستان سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است

تپسی دیگر سامانه هوشمند درخواست تاکسی هم در حال حاضر در شهرهای تهران و کرج و اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.

"قاسم قربانی خواه"،رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران درگفتگویی با «نود اقتصادی» در اواسط مردادماه سالجاری خبرداده که ازابتدای امسال تا آن زمان، دستکم 15 آژانس توریستی و اتومبیل کرایه به دلیل کاهش تماس از ناحیه متقاضیان، کسب و کار خود را جمع کرده‌اند و افزوده که پیشتر، 40 تا 50 هزار راننده تحت پوشش اتحادیه بودند که به دلیل حضور تپسی و اسنپ اکنون تعداد راننده‌های آژانس‌ها به 20 تا 30 هزار نفر تقلیل یافته اند.