جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۲:۴۳ بعد از ظهر

اخبار فروش نفت

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با «نود اقتصادی»:
در دولت روحانی فقط 300 هزار بشکه نفت با نظارت آمریکا می‌فروختیم!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در دولت رئیسی روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت می‌فروشیم، در حالیکه در دولت روحانی روزانه به زور ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروختیم، آن هم با نظارت آمریکا!

فیلم/استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفتگو با «نود اقتصادی»:
فروش نفت و صادرات غیرنفتی بشدت افزایش یافته، اما دلار در بازار غیررسمی روند افزایش دارد! چرا؟

دکتر محمد جلیلی بیان کرد: خیلی از متغیرهای بنیادین مانند فروش نفت و صادرات غیر نفتی افزایش پیدا کرده و حتی نهادهای بین المللی مثل بانک جهانی به آن اذعان کرده‌اند. شما وقتی نتوانید افکار عمومی را درباره یک موضوعی قانع کنید، بازار از دستت رها می‌شود.

فیلم/مدیر گروه بودجه مرکز پژوهش‌های مجلس:
سال ۱۴۰۲ دولت حکمی را در بودجه داده بود که از محل فروش مازاد نفت چند پروژه پیشران اجرایی شود که همین موضوع محل دستکاری نمایندگان مجلس شد و وقت زیادی را گرفت

محمد حسین معماریان بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه سال ۹۹ حکمی برای فروش حجم قابل توجهی سهام آورد که بدهی‌های تامین اجتماعی را بازپرداخت کند.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با «نود اقتصادی»:
دیگر مثل قبل نیست که با اظهارات آمریکا فروش نفت ایران تغییر کند؛ دولت سیزدهم راه‌های منحصر به فرد خودش را برای فروش نفت دارد

آرش نجفی بیان کرد: رفتارهای آمریکا در ماه‌های گذشته هیچ تغییری در قبال ایران نداشته که بخواهد باعث افزایش فروش نفت شود و اصولا چراغ سبزی که برخی مدعی نشان دادن آن از سوی دولت بایدن به ایران هستند واقعیت ندارد.

فیلم/سخنگوی اقتصادی دولت:
در مهر و آبان امسال روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت فروختیم و پولش را هم گرفتیم

احسان خاندوزی بیان کرد: از مهر پارسال که دولت سیزدهم کارش را به طور رسمی آغاز کرد، تقریبا نرخ رشد نقدینگی روند نزولی خود را طی کرده است.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند