شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵:۴۹ قبل از ظهر

اخبار وزارت نیرو

تمامی نیروگاه‌ها با آمادگی ۱۰۰ درصدی در حال تولید برق هستند/ تشریح جزئیات افزایش ظرفیت تولید و توزیع برق در سه سال گذشته

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه در فصل گرم سال جاری تمامی نیروگاه‌های کشور با آمادگی ۱۰۰ درصدی در حال تولید برق هستند، افزود: نیروگاه‌های جدیدی که قرار بود تابستان امسال وارد مدار شوند، با پیگیری‌های به عمل آمده در مدار قرار گرفتند و بر همین اساس در بخش تولید آمادگی لازم برای تولید برق به طور کامل وجود دارد.

با حضور سرپرست ریاست جمهوری و وزیر نیرو
طرح‌های آب و برق سه استان با اعتبار 37 هزار میلیارد تومان فردا افتتاح می‌شود/ بهره‌برداری از طرح‌های جهاد آبرسانی 814 روستا در 26 استان

با حضور سرپرست ریاست جمهوری دولت سیزدهم و وزیر نیرو همزمان با افتتاح طرح جهاد آبرسانی در 26 استان کشور، طرح‌های صنعت آب و برق در سه استان با اعتبار 37 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

جزئیات تکمیل سد قیزقلعه‌سی در دولت سیزدهم

روز گذشته اطلاعات کذبی به استناد گزارش غلط یک رسانه محلی در برخی از شبکه‌های مجازی منتشر شد. بر این اساس توضیحات ذیل به منظور تنویر افکار عمومی ارائه می‌شود:

تسلیت سران کشورها به معاون وزیر نیرو در شورای جهانی آب

وزرای کشورهای حاضر در دهمین نشست سران شورای جهانی آب، شهادت رئیس‌جمهور کشورمان را به محمد جوانبخت، معاون آب و آبفای وزیر نیرو تسلیت گفتند.

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای هشدار داد؛
پیش‌بینی وقوع سیلاب در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو، با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه مورخ ۲۸ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ اطلاعیه‌ای صادر کرد.


فیلم/ کارشناس تجارت بین الملل در گفتگو با «نود اقتصادی»:
بسیاری از پارک های علم و فناوری به زمین فروشی افتاده‌اند
فیلم/ استاد اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با «نود اقتصادی»
نگران ایده طیب‌نیا برای تک نرخی کردن ارز هستم/ همتی چیز جدیدی برای ارائه به اقتصاد ایران ندارد و یک فرد امتحان پس داده است

پربیننده