جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۷:۱۸ قبل از ظهر

اخبار بیژن نامدار زنگنه

وزیر نفت:
قیمت‌ها دست خداست!

بیژن زنگنه، وزیر نفت در پاسخ به انتقادات مبنی بر قیمت‌گذاری صنایع پایین دستی گفته است: قیمت‌ها دست خداست. وی افزود: هیچ دولتی نمی‌تواند در قیمت‌گذاری‌ها دخالت کرده و انتظار نتایج مطلوبی را داشته باشد.

نشست خبری مهندس جلیل سالاری، مدیرعامل اسبق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

نشست خبری مهندس جلیل سالاری، مدیرعامل اسبق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با موضوع "عملکرد ۶ سال مدیریت بیژن زنگنه در وزارت نفت" در دفتر «نود اقتصادی» برگزار شد.

واکنش وزیر نفت به افزایش قیمت بنزین
خوب اجرا کردیم و دستاوردهای خوبی داشت

این تصمیمی بود که گرفته شد و به ما ابلاغ کردند و ما هم آن را خوب اجرا کردیم. ما این تصمیم را نگرفتیم، من تاکید می کنم این تصمیم در مرجع قانونی خود گرفته شد و ما هم آن را به خوبی اجرا کردیم.

بیژن زنگنه پاسخ دهد:
ضرر حذف کارت سوخت و احیای دوباره آن چقدر بود؟

هیچ برآورد دقیق و رسمی از این میزان خسارت تحمیل شده به کشور از بابت رد (احتمالا سیاسی و نه کارشناسی) طرح سهمیه بندی و استفاده از کارت سوخت شخصی و بازگشت دولت به همان طرح بعد از چند سال آزمون و خطایی که مورد هشدار کارشناسان بود، وجود ندارد.

محسن قمصری، عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت نفت در گفتگو با «نود اقتصادی»:
صورت‌های مالی صندوق بازنشستگی نفت از سال 95 منتشر نشده!/ مدیران ارشد صندوق بگویند چرا!؟/ نرخ بازدهی فعالیت‌های صندوق‌های بازنشستگی نفت پایین است

قمصری گفت صورت‌های مالی صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت از سال 95 بدین سو، منتشر نشده و تاکید کرد که به لحاظ حرفه ای این نقص به صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت وارد بوده و مدیران ارشد فعلی صندوق باید پاسخگوی این امر باشند.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند