جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴:۲۰ بعد از ظهر

اخبار تب کریمه کنگو

تب کریمه کنگو با اقدامات سازمان دامپزشکی کشور قابل کنترل شده است 

امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در رابطه با  آخرین اقدامات کنترل بیماری تب کریمه کنگو اعلام کرد: خوشبختانه با اقدامات نظارتی میزان ابتلا به تب کریمه کنگو رو به کاهش است و دلیل آن نیز سه برابر شدن اقدامات نظارتی سازمان دامپزشکی در راستای اجرای سیاست‌های مراقبتی و پیشگیری است.

اقدامات سازمان دامپزشکی در رابطه با کنترل بیماری تب کنگو

خوشبختانه با اقدامات نظارتی در 10 روز اخیر یک نفر مبتلا داشتیم و دلیل آن نیز سه برابر شدن اقدامات مراقبتی در راستای اجرای سیاست‌های مراقبتی و پیشگیری است.

در صورت رعایت نکات بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور مبتلا به تب کریمه کنگو نمی‌شوید / ۵۷ ابتلا و ۵ نفر فوتی

طبق اعلام روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، باتوجه به آمار وزارت بهداشت و درمان، از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۷ نفر بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو شناسایی شده اند که متاسفانه ۵ نفر فوت شده است.

مردم عزیز نکات بهداشتی سازمان دامپزشکی در رابطه با تب کریمه کنگو را رعایت کنند/ ۵۱ ابتلا و ۳ نفر فوتی 

طبق اعلام روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، باتوجه به آمار وزارت بهداشت و درمان، از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۱ نفر بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو شناسایی شده اند که متاسفانه ۳ نفر فوت شده است.

مردم عزیز نکات بهداشتی سازمان دامپزشکی را رعایت کنند/ ۴۵ ابتلا و ۳ نفر فوتی 

امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در رابطه با تب کریمه کنگو گفت : باتوجه به آمار وزارت بهداشت و درمان، از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۵ نفر بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو شناسایی شده اند که متاسفانه ۳نفر فوت شده است.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند