پنج شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۲:۵۸ قبل از ظهر

اخبار سران قوا

فیلم/عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
تقاضای کاذب برای خرید ارز و نقشه دشمن خارجی، ۲ عامل نابسامانی در بازار ارز است

لطف‌الله سیاهکلی بیان کرد: رئیس بانک مرکزی خودش اعلام کرد در دوره گذشته بانک مرکزی حاکمیت بر بازار ارز نداشت و امور دست بانک مرکزی نبود، الان با قدرت بسیار خوبی که سران قوا به رئیس‌کل بانک مرکزی داده‌اند و ذخایر ارزی بسیار خوبی که داریم به زودی قیمت دلار کنترل خواهد شد.

فیلم/نماینده مجلس در گفتگو با «نود اقتصادی»:
 می‌خواهند ۱۰ هزار هزار میلیارد تومان از اموال دولت را در یک فضای بسته بفروشند، به مجلس و سازمان بازرسی و دیوان محاسبات هم اجازه نظارت نمی‌دهند

روح الله ایزدخواه با بیان اینکه شورای هماهنگی سران قوا قانون‌گذار نیست و اجازه قانون‌گذاری ندارد، گفت: مدیران دولتی عطش زیادی برای معامله و فروش اموال دولت دارند.

فیلم/سخنگوی اقتصادی دولت:
بانک مرکزی درخواست اختیارات بیشتری برای مقابله با اخلال‌گری و مدیریت بازار ارز داشته است، که منتظر تایید سران قوا در این زمینه هستیم

احسان خاندوزی بیان کرد: بانک مرکزی درخواست اختیارات بیشتری برای مقابله با اخلال‌گری و مدیریت بازار ارز داشته است، که منتظر تایید سران قوا در این زمینه هستیم.

نامه 20 انحمن تولیدی به سران سه قوه در خصوص مشکل تامین سرمایه در گردش

۲۰ انجمن تولیدی در مکاتبه ای با سران قوا اعلام کردند که بانک‌ها به دلیل ضعف در زمینه تأمین مالی و تسهیلات دهی و قانون ذینفع واحد، از ارائه تسهیلات به بنگاه‌های بزرگ تولیدی اجتناب می‌کنند.

رئیس سازمان خصوصی سازی:
دارایی‌ها و املاک دولت نباید منجمد باقی بماند

حسین قربانزاده بیان کرد: دارایی ها و املاک دولت و سازمان‌های تابعه آن ثروت ملی است که به صورت منجمد شده باقی مانده، در حالی که می تواند به نحو بهتری استفاده شود.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده